Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Tack, det känns bra att höra! Men nu ska jag köra gärnet igen
I dag hade jag vägning & VV-lektion & vågen visade -1 kg
Jag är oxå med på att "köra järnet"!!!
Jag har 7 cm att gå ner i midjan så att den inköpta brudklänningen sitter perfekt...
P.S I dag så fick jag min andra guldiga stjärna *glad* D.S
Jag får äta 25 points .
när jag har hållt på med detta i en vecka som är på måndag så tänkte jag även lägga in motion, vilket jag är urusel på. Jag har visserligen hund som man är ute med lite då o då, men man kommer ju aldrig upp i det tempot med en hund, tyvärr.
Tycker det är såååååå tråkigt att gå själv! och jag gillar inte att ha mp3 i öronen heller för jag vill höra vad som sker runt omkring mig.
Jag kämpa på, värst är kvällarna!! Känner mig småhungrig när jag ska lägga mig, har gjhort det nu varje kväll sen jag började.kanske bara är inbillning.
jag måste klara detta, annars blir jag tokig!!!
men vad äter du en dag? kanske kan hjälpa dig? J
idag tex:
frukost: yoghurt
musli, två riskakor med grönsaker o skinka på.
mellanmål: frukt
lunch: En weight watchers färdig låda, moussaka.
Mellanmål: frukt
middag. rostade rotgrönsaker och grillad torskfile.
kvällen: frukt och 2 vikt väktar kakor
Quicksand: Jag tycker det låter som att du äter för lite! Blir det du skrivit upp verkligen 25 points? Jag får äta 21 och har idag ätit:
Frukost: Lättfil, cornflakes, linfrö
Mellanmål: Banan, kaffe
Lunch: Tonfisksallad, mini-keso
Mellanmål: Kaffe och sockerkaka
Middag: Sill, ägghalva, potatis, morot
Kvällen: Te, en mjuk och två hårda mackor med mjukost och grönsaker
Vart bor ni alla? Man kanske kan starta "gå grupper" om vi är flera som bor bredvid varandra?
Personligen tycker jag att dom färdiga fryslådorna är lite mat för mkt points. Känns som att man får mer mat om man lagar till nåt hemma. Men fryslådorna är bra om man har bråttom eller så, men då kanske man får ta lite extra grönsaker eller frukt till för att bli mätt.
Jag bor i eskilstuna
Marsaphir Marlean skrev 2008-03-14 08:11:56 följande: