• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Ella08

Hur går det för alla VV? Jag startade för 2 veckor sedan, påsken är ju inte den lättaste perioden direkt. Får se på vägningen på onsdag :=)

• katjakaj

Det gick inte så bra som jag tänkt mig, men om man tänker på hur mkt jag hade ätit i vanliga fall känns det bättre.... ;)

katjakaj skrev 2008-03-20 22:30:29 följande:
    Lycka till nu i påsk, allihopa!Känner mig riktigt taggad! Ska minsan försöka klara mig utan massa godis och jansons frestelse! Glad Påsk!
  • M hjärta M

Hej på er alla!!
    Hur har påsken varit? Jag är mäkta stolt över mej själv för jag har inte smakat en endaste godisbit!! & så har jag prommenerat mer än vanligt. Men det är ju en vecka till nästa vägning eftersom jag vanligtvis väger mig på måndagar & det är ju inget idag.

förra veckan va ingen bra +0,4.

• matildaochniklas

ÅÅ, va duktig du har varit. Jag har ätit lite godis men ändå tänkt mig för. Och imorse gick jag och min m2b till friskis och körde ett styrkepass

M hjärta M skrev 2008-03-24 18:20:54 följande:

Hej på er alla!!Hur har påsken varit? Jag är mäkta stolt över mej själv för jag har inte smakat en endaste godisbit!! & så har jag prommenerat mer än vanligt. Men det är ju en vecka till nästa vägning eftersom jag vanligtvis väger mig på måndagar & det är ju inget idag. förra veckan va ingen bra +0,4.
  • 16 aug
    matildaochniklas skrev 2008-03-20 20:48:45 följande:
    16 aug: Tack för receptet på gulaschen, den var jättegod!!!
    åhh så bra Har gjort en laddning ikväll

Påsken var skit... Men imorgon ska jag ta nya tag, men ingen vägning denna veckan!

Vad duktiga alla är på att peppa

Funderade på att gå en morgon promenad imorgon, kan inte motionera, men ska nu börja försöka igen smått. MEN uuhhh orkar inte upp innan sambon ska åka.. då får jag gå ut 06.30... sen vara själv med barnen hela dagen om jag får ont.. kanske inte så smart...
  • 16 aug
    matildaochniklas skrev 2008-03-19 11:34:29 följande:
    Bra gjort!! Grattis!16 aug skrev 2008-03-19 08:09:35 följande:
    tack men nu har jag nog gått upp igen.. men imorgon är som sagt nya tag...

Hur går det för dig?
  • matildaochniklas

Jodå, jag kämpar på men står rätt still på vågen. Ska mäta i veckan och se om nåt hänt där.

• 16 aug

aha det kanske syns då. Ibland står man ju still med.

• matildaochniklas

Ja, man gör ju det. Och jag har kört rätt mkt styrketräning och det är ju inget man går ner av.

• Valentine84

Nya tag imorgon här meed... Gick upp förra veckan o gör väl det tyvärr onsdag med =(

Svar på tråden Viktväktarna, fler?