• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Marsaphir Marlean

De sålde nog för dåligt, det knepiga är att de har reklamen för de på även de "nyare" rätterna trots att de slutat tillverka dem. Men skapar någon en maillista till VV för att be dem återinföra den *eller någon slags* pizza är jag på!

• matildaochniklas

Jag saknar också pizzorna, dom var ju hur goda som helst!!!

• matildaochniklas

Är det någon som vet hur många points Keldas sparrissoppa är? den är 4%
    Nä, nu ska jag masa mig iväg till friskis och svettis.

• Helena Johansson

Jaha, nu har jag varit på första vägningen efter påsk.. +0,2.. men ja ja, det var ju gott så länge det varade. Nu är det bara nya tag till nästa vecka. Vi så gärna nå mitt 10% :iga snart.. 2,2kg kvar

• Ella08

Helena Johansson - Det var bra tycker jag, inte alls mycket.
    Jag hade gått upp +0.6
    fast jag skött mig liksom....:(

• Ella08

Hur går det för er? Är det någon som anmält sig till Viktväktarna på nätet? I så fall, är det bra?

• matildaochniklas

Jodå,jag kämpar på. Nu ska jag lägga på ett kol!!
    Har inte testat viktväktarna på nätet men hört gott omdet!

• september2008

usch jag har inte varit en viktväktare på ett tag nu. hamnade i en svacka och hade svårt att ta mig upp. undvek allt som hade med viktväktarna. ska och väga mig idag. få se vad mitt straff blir. har massiv ångest.

• Helena Johansson

september2008: Håller tummarna för dig!

matildaochniklas: jag har precis blivit månadsmedlem och har då tillgång till informationen på nätet. Tycker att det verker ok, dock lite rörig sida. Det som är bra är att kolla recept och räkna ut points och sånt.. Använder även checklistan på nätet vissa dagar för att få lite bättre koll

Lycka till i veckan allihopa!

• katjakaj

Jag ska åka och väga mig ikväll. Har inte varit på ett par veckor pga sjuka barn och påskstängt... Det har gått riktigt dåligt dessa veckor!! Har fuskat en hel del... Men jag hoppas och tror att jag har gått der liiite iaf!

Några tips för att komma ur formsvackor?!

Svar på tråden Viktväktarna, fler?