Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Nån som vet hur många points coscos har??
Hej på er!
Nu har jag skrivit in mig hos vv i Lund!! 10kg SKA bort innan den 19/7. Så jag tittar in och blir peppad av er emellanåt. Jag lovar att peppa er tillbaka så mycket jag kan.
Hejsan!
Jag är med i vv och har gått ner 7,8kg hade 5,7kg kvar, för att vara exakt
Men nu går det inte så bra.. efter påsk har jag gått upp och det är så svårt att ta tag i det igen, usch! Jag blir så deppig när man gått upp att jag tänker, äh då äter jag detta också..
Så - nu tänkte jag om jag kan vara med er här så att man blir lite peppad igen!
(har gått upp så att totalt har jag gått ner 6kg)
Hej där!
är nu nere i 66,5 kg (- ca 8 kg) bara 1,5 kg kvar! Bröllopet är nästa lördag, så det ska nog gå .
couscous ar 4 points for 1 cup - ca 2.5dl (kokt)
Är det någon som brukar dricka Brämhults färskpressade apelsinjuice? Visst borde väl den vara 0 p? Det står ju tydligt att inget förutom pressade apelsiner är tillsatt.
Kollade på vv:s hemsida.. 2 dl är tyvärr 2p. Tycker också att det är skumt men kommer ihåg från förr att det är 0p om man äter frukten men om man dricker juicen måste man räkna..
Hvad siger Viktväktarna om pepsi max (light) det är min eneste last, är det en katastrofe at drikke det? Selvfølgelig är det inte sundt med läsk, men hvad nu hvis det er light?
Vi pratade om drycker på mötet i veckan och juice innehåller points pga att det är så koncentrerat. Fruktsockret, alltså!
Men Pepsi Max? der är jo inte socker i? det är så mange andre dårlige ingredienser, men inte socker.