• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • 16 aug

Igår vägde jag mig, har inte räknat p på 4 veckor ju. Började igår igen, MEN hade bara gått upp 0,2 NÖJD

• matildaochniklas

Bra gjort!! Grattis!

16 aug skrev 2008-03-19 08:09:35 följande:

Igår vägde jag mig, har inte räknat p på 4 veckor ju. Började igår igen, MEN hade bara gått upp 0,2 NÖJD
  • Quicksand

jag kämpar på här hemma med vv....
    Jag skrev in mig förra måndagen och skulole ha vägt mig nu i måndags men har insjuknat i influensa och har inte gått och vägt mig. ochnästa vecka har dom stängt, pga annandag påsk så jag får hålla mig ytterligare två veckor till innan jag kan väga mig första gången efter starten.... men då MÅSTE det väl ändå ha hänt något....
    men jag måste erkänna att jag känner mig inte lika uppblåst..
    men det är jobbigt när man är sjuk, för då orkar man inte tänka...och räkna..., men jag kämpar

• Linda och Hannes

Jag hoppar inte jämnfota idag, ska väga mig... *gulp*
    Som sagt, jag har frossat i choklad i lördags.
    Nåja, vi får se vad vågen visar.
    Jag VET ju att jag inte följt pointsen riktigt så jag får skylla mig själv. Better luck next week.

• matildaochniklas

Jobbigt! Hur har det känts i veckan då? Jag tycker att jag tränar och tränar och äter bra men ändå står jag still. Gaah, det är så irriterande! Nu får vi verkligen peppa varandra så att vi inte tröttnar!

Valentine84 skrev 2008-03-19 20:24:10 följande:
    jag gick upp 0,6 idag =(
  • Helena Johansson

Åhhh, jag ska väga mig i morrn.. har inte varit där på tre veckor.. håll tummarna för mig...

• matildaochniklas

*håller tummarna hårt*
    Helena Johansson skrev 2008-03-19 21:41:13 följande:

Åhhh, jag ska väga mig i morrn.. har inte varit där på tre veckor.. håll tummarna för mig...
Svar på tråden Viktväktarna, fler?