• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • matildaochniklas

oh, va gott det lät! det ska jag prova!

Själv gjorde jag korvgryta idag med viktväktarnas måltidskorv, krossade tomater, buljong och massor med kryddor.

• matildaochniklas

Ikväll delade jag och min m2b på en kebabrulle med sås och allt. Inte så bra kanske, men gott var det!!! Är det någon som vet hur många prickar en halv kebabrulle är?

• Quicksand

Jag skrev in mig på VV i måndags, så jag är inne på dag 2. Det känns hemskt, verkligen!!!
    Känner mig hungrig konstant, men det kanske går över när jag har hållit på i några dagar
    måste ner 25 kg till nästa sommar då mitt bröllop går av stapeln, tror ni jag klarar det om jag ger mig tusan på detta nu???
    Jag har verkligen världens sämsta karraktär.

• Helena Johansson

Det är klart du kommer att klara det!! Jag tyckte också att första veckan var jobbig och var hungrig jämt. Lovar att det släpper snart!

• 16 aug
    Quicksand skrev 2008-03-12 21:44:23 följande:
    Jag skrev in mig på VV i måndags, så jag är inne på dag 2. Det känns hemskt, verkligen!!!Känner mig hungrig konstant, men det kanske går över när jag har hållit på i några dagar måste ner 25 kg till nästa sommar då mitt bröllop går av stapeln, tror ni jag klarar det om jag ger mig tusan på detta nu???Jag har verkligen världens sämsta karraktär.
    det klarar du!! Vi finns här med som stöttar

matildaoch niklas: nej tyvärr...
  • matildaochniklas

Klart att du klarar det!! Vi hjälps åt!

• katjakaj

Quicksand: Klart att du klarar det! Du har ju världens bästa motivationskälla!

matildaochniklas: En halv kebabrulle är inte såå farligt! Kommer inte ihåg pointsantalet, men... Nåt extra måste man nog unna sig ibland om man ska orka! ;)

• 16 aug

Quicksand: hur många p får du äta?

Svar på tråden Viktväktarna, fler?