Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Tycker att du ska vara nöjd med 0,4 (tänk att det nästan är ett helt 500g paket smööööör . Tjejmiddagen var supertrevlig och gick helt ok förutom att vi fortsatte ut på krogen och drack en hel massa vin.. Men men, det är ju bra för själen har jag hört.. Nya tag denna veckan!
vägde mig igår. plus 0.1 kg. hade mått piss under dagen och senare på kvällen visade det sig att jag hade 39 graders feber.
men nu ska det bli nya tag. min fot börjar känna sig bättre. det blir nog inget gympa pass men i alla fall en kort prommenad på lunchen till att börja med.
Jag är toknervös inför vägningen på torsdag...
Dessutom så håller jag på att köpa brudklänning, och det är sååå svårt att välja, eftersom jag vill gå ner ytterligare 10 kg innan bröllopet (och 10 kg till efter bröllopet)...
Jo, 0,4kg ÄR bra, men min kompis gick ner 2kg!!!! Hur lyckas man med det?! På en vecka!! I jämförelse med det känns 400g ganska lite.... ;)
Jo det är det ju, men frågan är hu hälsosamt det är att gå ner 2kg på en vecka? Har hon ätit nåt över huvud taget?
Äntligen är det soligt och fint väder igen Idag ska jag ut på en lång promenad och ikväll blir det ett pass på friskis. Härligt!
Tränar ni andra mkt?
Måste höra med er.
För en vecka sen beslutade jag att gå med i viktväktarna
distans.
Gick ut och gick 3 dagar i rad men blev sedan sjuk och har inte kunnat träna.
Jag äter som valigt även om jag är sjuk men jag har gått ner
3 kg på 6 dar.
Är dock inte så sjuk så jag lever som vanligt men tränar bara inte just nu.
Är detta normalt?
Det låter normalt, den första tiden tappar man mkt och det är inget konstigt. Men det är inte bra att gå ner 3 kg varje vecka, då går det för fort.
Ja men grjen är det att jag har inte ens försökt nu eftersom jag är sjuk.
Har dock lagt av med allt onyttigt som jag åt förut.
Kan man gå ner bara av de?
Ja,det kan man. Så vardet iaf för mig i början. Det räckte med att sluta med godis och chips. Men nu när jag bara har lite kvar så måste jag anstränga mig mer, träna mer och
så.