Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
VV-vågen visade -1,3 kg i dag. Det trodde jag INTE !
Nu har jag 8 kg kvar tills bröllopet 10 maj.
Vad ni är duktiga allihopa!!! Jag skall beställa min klänning om några dagar och harlite ångest för att den skall vara förstor när jag får den. Då är man väl posotivt inställd till sin viktnedgång i alla fall!?
Jag tycker det går rätt segt för egen del. Upp och ner varannan vecka typ. Men sedan mitten av januari har jag gått ner 5 kilo så det är ju inte jättedåligt. Vet bara att jag gick ner minst 1,5 kilo i veckan förra gången jag var med i ww. Men det är klart man är ju inte 22 längre
igår gjorde jag en skitgod grönsaksröra. gjorde små färdiga portioner i påsar. att ta fram till ris, pasta, potatis och kyckling, kött eller fisk. många användningsområden
funderade även på att steka upp lite kycklingfileér och frysa in. då behöver man jag bara fixa pasta, pot eller ris till.
Vad har ni för bra råd när det riktiga godissuget sätter till?
Mina tips är:
fryst banan eller melon (mums tycker även mina barn)
skalade och skivade äpplebitar med kanel på
chokladriskakor (finns de fortfarande???)
popcorn
fruktsallad med keso
Kommer inte på mer, men kom gärna med tips!
En kopp te funkar för mig när jag blir sötsugen!
bra allihopa!!!
Jag har inte räknat p på 3 dagar.. vet inte varför- dålig planering, så jag har definitivt gått upp. Dessutom så blir jag sugen på choklad när jag slarvar..
HJÄLP!!! Måste hitta tillbaka! Just nu vill jag ha chips & choklad..
September 2006: Mitt måtto är: "Du kan inte äta det du inte har hemma" och det funkar för mig. Är precis som du annars.
Kom på en sak häromdan.... det är ju jättegott med burkchampinjoner... man kan krydda dem lite olika och äta dierkt ur burken som smågodis,
hej tjejer.
Kan ge ett bra tips som jag hittade. Det finns special K bars som är jätte goda och är på 2 poins. De brukar jag köpa hem. Kan vara svåra att få tag i men hittade de på City gros. Jag har kört vv sen aug och har lyckats med 14 kg. Nu går det trögt men har tio kvar så bara att sätta fart för min del.
Kämpa på allesammans.
Kram