• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Helena Johansson

Tack tack tack! Nåt att gå efter iaf Kanske hittar nåt annat.. men är sååå sugen på pasta i stora lass

• 16 aug

Helena Johansson skrev 2008-02-18 13:41:19 följande:

Tack tack tack! Nåt att gå efter iaf Kanske hittar nåt annat.. men är sååå sugen på pasta i stora lass
    vad åt du? *nyfiken*
  • september2008

då har man varit och vägt sig. minus 0,3 kg.inget toppen resultat men i alla fall minus.

• 16 aug
    september2008 skrev 2008-02-18 21:15:21 följande:
    då har man varit och vägt sig. minus 0,3 kg.inget toppen resultat men i alla fall minus.
    japp det är bra

Jag ska väga mig imorgon.. hua
  • matildaochniklas

Det är ju helt åt rätt håll. grattis!

september2008 skrev 2008-02-18 21:15:21 följande:
  • 16 aug

Vad har ni ätit idag?
    Vill ha tips

• matildaochniklas

Jag har käkat tacoresster från helgen, inte så värst inspirerande kanske

Imorgon ska jag till en kompis och käka, igår sa hon att det blir potatisgratäng. Hoppas hoppas hoppas att det är någon mager variant!! Eller att hon har massa grönsaker jag kan fylla ut med. Jag är lite orolig faktiskt. Men jag har ju sparat points några dagar nu så det borde ju funka.

• Atredot

Recept:
    *Kyklingfile
    *Potatis i någon form...
    Kör dessa tillsammans i ugnen (pot ev kokas) 200grader med minímalt med olovolja salt och peppar lite sweetchili penslas på filén.
    *Minikeso+sweet chili rör ihop (En annan variation funkar till fisk minikeso+romouladsås)
    Valfria grönsaker....

• matildaochniklas

Jättebra recept. Jag brukar göra vitlöksdressing av minifraiche, bara att pressa i lite vitlök och salta lite. Jättegott till ungsstekt potatis och kycklingfilé.

Atredot skrev 2008-02-18 22:00:17 följande:
    Recept:*Kyklingfile*Potatis i någon form... Kör dessa tillsammans i ugnen (pot ev kokas) 200grader med minímalt med olovolja salt och peppar lite sweetchili penslas på filén.*Minikeso+sweet chili rör ihop (En annan variation funkar till fisk minikeso+romouladsås)Valfria grönsaker....
  • 16 aug
    matildaochniklas skrev 2008-02-18 22:03:30 följande:
    Jättebra recept. Jag brukar göra vitlöksdressing av minifraiche, bara att pressa i lite vitlök och salta lite. Jättegott till ungsstekt potatis och kycklingfilé.
    [/citat]

ååhhh mums! hur mycket av den är = hur många p?
    Atredot skrev 2008-02-18 22:00:17 följande:
    [citat]
    Recept:*Kyklingfile*Potatis i någon form... Kör dessa tillsammans i ugnen (pot ev kokas) 200grader med minímalt med olovolja salt och peppar lite sweetchili penslas på filén.*Minikeso+sweet chili rör ihop (En annan variation funkar till fisk minikeso+romouladsås)Valfria grönsaker....
    får man vara jobbig att fråga om P idetta? Låter så gott!!
Svar på tråden Viktväktarna, fler?