• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • september2008

hi hi. jag får äta 23. förra veckan så var det 24.

• 16 aug

sep: men va? Hmm men men, igår åt jag knäckebröd- så jag gick över mina p pucko mig

• september2008

jag tog en lite kaka från jobbet igår. det och min goda röra till bakpotatisen så kom jag nog över mina points oxå. även om jag har en massa points

16 aug skrev 2008-02-14 09:49:18 följande:

sep: men va? Hmm men men, igår åt jag knäckebröd- så jag gick över mina p pucko mig
  • september2008

då har man kommit hem från en underbar lunch hos en tjejkompis som precis fått sin andra dotter. det blev färsk pasta med räksås. inte så mycket mat för dom pointsen men det var gott. dom bjöd även på mini magnumglass men jag tackade artigt nej. men jag kan lova att jag ville bara skrika rätt ut att JA TACK jag vill ha. men det får bli en stor skål fruktsallad om en timma i stället.

• Helena Johansson

Va fan! Skulle gå till vv nu på lunchen men när jag väl hade tagit mig dit så stod det en lapp att var det stängt på torsdagar tillsvidare. Hum hum, hade ju varit bra om de informerat det på hemsidan kanske, morr! Ja ja, hoppas på bättre lycka ikväll på ett annat ställe...

• september2008

är det någon som ska unna sig något gott ikväll och inte bry sig om pointsen??

• Helena Johansson

Jag tänker unna mig ikväll men ska vara så pretto och laga fiskgryta med vv recept och ha vaniljkesella och bär till efterrätt Men kanske lite vin också

• 16 aug
    september2008 skrev 2008-02-14 12:50:21 följande:
    då har man kommit hem från en underbar lunch hos en tjejkompis som precis fått sin andra dotter. det blev färsk pasta med räksås. inte så mycket mat för dom pointsen men det var gott. dom bjöd även på mini magnumglass men jag tackade artigt nej. men jag kan lova att jag ville bara skrika rätt ut att JA TACK jag vill ha. men det får bli en stor skål fruktsallad om en timma i stället.
    [/citat]

bra gjort
    njaa hade tänkt en kebabtallrik för vi klantar till det idag med middagen - dålig planerat.. MEN jag ska snart steka kyckling m.m. uhhh inte alls så gott...
    Vad ska du äta?

Helena Johansson skrev 2008-02-14 12:58:16 följande:
    [citat]
    Va fan! Skulle gå till vv nu på lunchen men när jag väl hade tagit mig dit så stod det en lapp att var det stängt på torsdagar tillsvidare. Hum hum, hade ju varit bra om de informerat det på hemsidan kanske, morr! Ja ja, hoppas på bättre lycka ikväll på ett annat ställe...
    men va??? hmm så typiskt!!!!
  • 16 aug

men vilken knasig dag...

Jag har ätit för 9,5 p?! vart har denna dagen tagit vägen?? Ska nog äta lite ha ha

Svar på tråden Viktväktarna, fler?