Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
hi hi. jag får äta 23. förra veckan så var det 24.
sep: men va? Hmm men men, igår åt jag knäckebröd- så jag gick över mina p
pucko mig
jag tog en lite kaka från jobbet igår. det och min goda röra till bakpotatisen så kom jag nog över mina points oxå. även om jag har en massa points
16 aug skrev 2008-02-14 09:49:18 följande:
då har man kommit hem från en underbar lunch hos en tjejkompis som precis fått sin andra dotter. det blev färsk pasta med räksås. inte så mycket mat för dom pointsen men det var gott. dom bjöd även på mini magnumglass men jag tackade artigt nej. men jag kan lova att jag ville bara skrika rätt ut att JA TACK jag vill ha. men det får bli en stor skål fruktsallad om en timma i stället.
Va fan! Skulle gå till vv nu på lunchen men när jag väl hade tagit mig dit så stod det en lapp att var det stängt på torsdagar tillsvidare. Hum hum, hade ju varit bra om de informerat det på hemsidan kanske, morr! Ja ja, hoppas på bättre lycka ikväll på ett annat ställe...
är det någon som ska unna sig något gott ikväll och inte bry sig om pointsen??
Jag tänker unna mig ikväll men ska vara så pretto och laga fiskgryta med vv recept och ha vaniljkesella och bär till efterrätt Men kanske lite vin också
meeen så konstigt det blev...
men vilken knasig dag...
Jag har ätit för 9,5 p?! vart har denna dagen tagit vägen?? Ska nog äta lite ha ha