• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • Eksjöbrud08

Vet någon hur många storlekar man kan sy in en klänning utan att det ser jättelustig ut?

• september2008

enligt hon i butiken fanns det ingen gräns. frågade nämligen vad som skulle hända om jag beställde den storlek jag hade nu och sedan gick ner 20 kg.

Eksjöbrud08 skrev 2008-02-13 20:44:30 följande:
    Vet någon hur många storlekar man kan sy in en klänning utan att det ser jättelustig ut?
  • 16 aug
    september2008 skrev 2008-02-13 21:03:57 följande:
    enligt hon i butiken fanns det ingen gräns. frågade nämligen vad som skulle hända om jag beställde den storlek jag hade nu och sedan gick ner 20 kg.
    så bra

sparar ni p varje dag?
  • Eksjöbrud08

Jag försöker så gott det går. Det är ju faktiskt lite lättare nu när man väger så mycket o därmed får äta en hel del

Sen älskar jag att få lyxa till det lite på helgen!

• 16 aug

hur mycket får ni äta? jag har 19, nu har jag 2,5 kvar- är såååå hungrig!!!!!!! äter morötter, gurka, & frukt, men blääää hjälper inte!

• Eksjöbrud08

Jag äter 22, så det är riktigt lyxigt i förhållande till dig 16 aug finss!!!

• 16 aug

22?? ååhh *avis*

jag är så hungrig nu så jag funderar på att äta upp mina P..

• Helena Johansson

Idag ska jag på min första vägning efter inskrivning... önska mig lycka till.... GetReady: kommer du med?

• 16 aug

Helena Johansson skrev 2008-02-14 08:36:51 följande:

Idag ska jag på min första vägning efter inskrivning... önska mig lycka till.... GetReady: kommer du med?
    lycka till!!
  • september2008

lycka till

Helena Johansson skrev 2008-02-14 08:36:51 följande:

Svar på tråden Viktväktarna, fler?