• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • M hjärta M

Fan va arg jag blir, hade bara gått ner 0,1kg. Fattar inte varför. Så strikt jag varit med pointsen & träningen denna vecka har jag itne varit på lääänge. FAAAN! jaja jag har i alla fall gått 10600 steg idag.

suck & stön!

• 16 aug

M hjärta M skrev 2008-02-11 22:59:21 följande:

Fan va arg jag blir, hade bara gått ner 0,1kg. Fattar inte varför. Så strikt jag varit med pointsen & träningen denna vecka har jag itne varit på lääänge. FAAAN! jaja jag har i alla fall gått 10600 steg idag. suck & stön!
    konstigt.. äter för lite? För mycket samma mat? Samma motion? Men du har ett - iallafall BRA ju!

Är jätte nervös för imorgon..
  • Helena Johansson

GetReady. Mötet börjar kl 12. Så jag kommer att vara där typ 11.40

• CarolinaEllberg

Hej hej! Började förra vceckan, brevkursen. Jag gick ner 0.4 kg första, såååå skönt. Ser fram emot nästa söndag! Men neråt ska det gå. Någon annan som kör brevkursen? Massa pepping till er alla, hang in there! Kramixar

• 16 aug

hjälp!!! idag kl 5 ska jag väga mig USCH

• Helena Johansson

Vi håller tummarna för dig "16 aug"!!!

• 16 aug

Helena Johansson skrev 2008-02-12 10:57:34 följande:

Vi håller tummarna för dig "16 aug"!!!
    tack

sparar ni många points/dag?
  • Helena Johansson

Jar är rätt dålig på det faktiskt.. Nu är ju detta min första vecka (denna gång) så jag kanske blir bättre på det längre fram. Nu känner jag att jag "behöver" mina points annars blir jag hungrig (vilket iof kan bero på att jag väljer att äta fel saker?)

• swordfish

Undrar om någon vet hur många points det är
    i en KEBAB-TALLRIK!?!.... suck.
    Nya tag imorgon... Har slarvat sen i lördags nu...
    Det är väl lite typiskt att man varit så duktig
    sen ska man ta ikapp allt man "missat"...?

• september2008

med pommes så är en kebabtallrik 19.5 points

swordfish skrev 2008-02-12 14:32:11 följande:
    Undrar om någon vet hur många points det är i en KEBAB-TALLRIK!?!.... suck. Nya tag imorgon... Har slarvat sen i lördags nu... Det är väl lite typiskt att man varit så duktigsen ska man ta ikapp allt man "missat"...?
Svar på tråden Viktväktarna, fler?