Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
det går bra att cykla men det blir jobbigt i backarna. då måste jag hoppa av och då gör det så klart ont i foten.
jag skulle cykla idag men det blev inte av. min pappa med hans sambo och hennes barn kom förbi.
16 aug skrev 2008-02-10 18:44:25 följande:
tack för peppningen!!!!
Går du på VV?
Vägnings dax idag.... jag blir galen om det inte visar massa minus idag. Hur går det för er andra??
Håller alla tummarna för dig "M hjärta M" Ska på min första vägning efter inskrivning på torsdag.. så jag hoppas att det visar minus..tycker att jag varit duktig, men vi får väl se
tjohoo -0,6kg lättare
hade jag rört på mig mera så hade det säkert varit lite bättre. men så länge som det är minus får man vara glad
En till som börjat med vv (idag)! Har varit med i omgångar förrut och har faktiskt hållt vikten sen första gången men vill slipa på det sista nu till sommaren. Jag behöver motivationen som pointsräkningen ger... att inte ligga över sina maxpoints osv. Jag har precis bakat ett jättegott (och lätt bröd - skipperbrödet, från "du är vad du äter" med Anna skipper). Bara nyttiga ingredienser och inget socker (pyttelite sirap) - bara att röra ihop och in i ugnen (ingen jäsning, perfekt). Någon som vill ha receptet så skriver jag gärna ner det. Supergott med avokado eller keso på!!!
välkommen
jag vill gärna ha receptet
16 aug skrev 2008-02-10 22:49:27 följande: