Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
det fungerar på samma sätt som viktväktarna i sotrt fast utan att du går på ett möte i veckan. så står det iaf på deras hemsida. du får tillgång till deras receptbank på nätet och deras dataverktyg, du får olika guider om hur mkt points saker och ting innehåller, en matlagningsdvd och lite annat. Har inte kört brevkursen förut utan jag har gått på mötena tidigare. Men nu kände jag att nu får det vara nog och att brevkursen är värt ett försök. Tidigare gick jag ner nästan sjutton kilo på tre månader med v.v men de kilona har jag tyvärr gått upp nu... Känner så väl igen mig i det du skriver om skola, jobb och oregelbundna tider. Har det som sagt precis likadant.Det gör det otroligt svårt! men gå in på www.viktvaktarna.se och kika på vad de skriver om brevkursen. Det kanske kan vara ngt?
Helena: ja jag bor i Nacka så det gör jag väl:) låter bra! kanske antar det erbjudandet! vart går du på mötena?
swordfish: precis
Jag hoppar in här även fast jag klarade av bröllopsdagen med några kg extra, men nu skall de där extra bort
Tack =) ska tänka på det ett tag...men under tiden är jag med i tråden o läser och peppar er så länge =)
Helena Johansson skrev 2008-02-11 21:55:30 följande:
Tack =), det ska jag göra...kollar det imorgon...ikväll är jag för seg för det =)
GetReady: Jag går vid hötorget alt Sveavägen. Ska dit nu på torsdaglunch
Tack =)...lovar att jag ska ha detta i åtanke när jag går in på vv hemsida imorgon...
16 aug skrev 2008-02-11 22:01:15 följande:
Helena: ja man kanske skulle följa med! även om jag redan beställt brevkursen så skadar det ju inte att sparka igång med ett möte. tror att jag är ledig vid lunch på torsdag, ev ska jag jobba men vet inte säkert än. Vilken tid ska du dit?