Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Japp! Ska väga mig första gången på måndag... ångest.
Men det ska nog gå bra!
Vi ska gifta oss i maj nästa år så jag har tid på mig som tur är.
Ca. 30 kg VILL jag gå ner. Vi får se vart det landar på i slutändan.
Skulle gått ner de här x-tra kg:na för länge sen, nu måste det bli gjort bara.
Jag har min hälsa att tänka på oxå så det är inte bara ren fåfänga från min sida.
Linda och Hannes skrev 2008-02-01 23:32:17 följande:
Hej igen!
Missade tiden på VV idag! F-n oxå... Får bli imorrn då. Jag har blivit en sån där Månadsmedlem. Nån mer som är månadsmedlem? Hur tycker du det funkar?
Jag är månadsmedlem! Jag tycker att det är toppen, fyller i checklistan på hemsidan, och kan leta alla livsmedel & recept där utan att behöva leta i Pointsguiden osv.
Linda och Hannes skrev 2008-02-04 18:39:42 följande:
jag kör också VV. Har gått ner 7 kg sen i slutet av nov. Lite seg men men bara att kämpa på.
Ska bli månadsmedlem nu. Ni som är det, funkar det bra??
Glömde att skriva att jag tänkt gå ner minst 20kg till. Ska va tärna i början av juni & i augusti & då vill jag va smalare...
M hjärta M skrev 2008-02-04 22:03:53 följande:
hej. här vill jag gärna hänga. Började vv förra veckan. idag så vägde jag mig för andra gången och gått ner 1.8 kg. kändes skönt. bara 18.2 kg kvar
Halloj!
Jag kör också med VV. det går hur bra som helst. Äter alla mina points (+ de intjänade), motionerar inte alls (eller tja, mammaledig med två barn, 3 år och 1,5 år...så inte sitter jag väl still heller ) och har ändå gått ner 4,4 kg på tre veckor. Började på 73,7 kg och susar stadigt ner mot önskade 65 kg. Vi gifter oss den 12 april i år.