Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
och pizzerian
Mindre bra val
Extra ost typ fetaost, mozzarella, getost, parmesan
Äkta bearnaisesås
Fett kebabkött
Köttfärs
Bacon
Sardiner i olja
Bättre val
Grönsaker av alla slag (oliver och avokado är fetare och bör användas sparsamt)
Mager skinka
Skaldjur
Frukt
Ruccolasallad är bättre än vitkålsallad indränkt i olja
Sardiner i tomatsås
TACK!!!! Va snäll du är!!!!!!!
det äe så lite så. sitter framför datorn idag på jobbet så det var bara att leta upp texterna från min VVhemsida
är det något annat så är det bara att fråga.
16 aug skrev 2008-02-13 12:12:57 följande:
mums. köpe eller hemmalagat??
själv blev det köpemat från den lokala resturangen på företaget. kyckling, ris och någon äcklig grönsaksröra....att man kan misslyckas med något så enkelt.
16 aug skrev 2008-02-13 12:59:59 följande:
sep: både & Färdig stuvad spenat iaf
åh typiskt.. Hur många p blev det?
Till middag: kotlett, gräddsås, sallad & kokt potatis!
Skriv gärna ner vad ni äter- ger ju inspiration
Ja thaimat, precis som kina är helt ok. Nu åt ju jag buffé och fuskade i mig en friterad räka. Annars vet jag inte vad jag åt, lite av varje (inget ris dock). Alla maträtter var mellan 8-12 poäng. Så jag räknade 11 för min portion. Känns helt ok faktiskt! Jag har både butiksguiden och restarurangsguiden så ge förlag på vad du vill äta så kan jag svara
16 aug skrev 2008-02-12 22:11:21 följande:
Mat idag också var det: Köttfärssås och spagetti till lunch och hemma väntade panncakor, men sambon hade varit gullig och skurit ihop en tonfisksallad till mig. Fast visst lockade pannkakorna!
Hur gör ni viktminskare med klänningen. Det är ju jättelång leverans på alla klänningar och sedan skall sömmerskan fixa med det sista osv. Jag skulle egentligen behöva beställa nu, men det kan jag ju inte när jag har mer än 10 kilo kvar att gå ner. Vad gör man?
jag ska beställa från en butik. vi ska ta den storlek som jag har nu. sedan syr hon ner resten. så slipper jag gissa storlek.
ikväll blev det bakpotatis med kycklingröra. men det blev nog mera point än jag hade kvar.
fasiken jag som ville ha banan i min fruktsallad