Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
ÅÅ vad jag blev besviken på VV interaktiv. Blev månadsmedlem i måndags. Har förut varit med i viktklubb och tyckte den sida var mycke bättre.
jag håller med dig till viss del. saknar saker som vv inte har men viktklubben hade. men samtidigt har vv lite som viktklubben inte hade. man kan ju hoppas att dom uppdaterar deras sida.
M hjärta M skrev 2008-02-15 22:37:43 följande:
Jag kör vv hemifrån, köpte deras dvd, funkar faktiskt rätt bra, men det är rätt jobbigt att hålla på o räkna allt man äter...
Jag började för ca ett år sen och då rasade kilona av snabbt som tusan, sen kom sommaren o semester...o sen julen..o så hade jag gått upp några kilon.
Men nu är det nya tag som gäller! Har gått ner totalt 14 kilo med viktväktarna och jag hoppas på att gå ner ca 11 kilo till. Jag har fibromyalgi och har väldigt svårt för att motionera..vilket också är orsaken till min kraftiga viktuppgång.
Kul att ni har startat en sån här tråd! Det är viktigt att peppa varandra tycker jag!
Hej hej! Här har ni en viktväktare till... Går segt för mig, konstigt nog trots att jag mår skit verkar jag inte hitta den riktiga motivationen... Har 15 kilo att gå ner varaav minst tio ska vara borta till bröllopet om ett år...
VAr hittar man glöden att hela tiden kämpa?!
frågar igen...
Vad äter ni på IKEA? Någon mer som är mammaledig? Hur har ni räknat med vad ni gör på dagarna? Mest stillasittande har jag satt hmmm
Jag är mammaledig till en 2½ månaders
Kommer dock träna tre dagar i veckan o mamma passa då
Ingen aning vad jag skulle äta. Har inte riktigt koll på vad som finns där. Om du vet cad som finns så kanske man kan gissa villket som är bäst eller i alla fall säga villket man inte ska äta
16 aug skrev 2008-02-16 08:46:40 följande:
sep: tack hmm dom har ju "vanlig mat", men jag chansar.. kyckling med något kanske..
Ja tycker inte man sitter stilla haha Far mellan blöjbyten promenader laga mat och städa
vet inte ska på inskrivning i veckan
ang mammaledighet. visst rör man på sig men det är väl bättre att äta en points för lite än en för mycket. tycker jag i alla fall.
idag kommer inte bli en viktväktar dag. var på lunch med min tjejkompis. panerad fisk med potatis och sås. det var kokt potatis och jag åt inte så mycket av såsen men den panerade fisken var nog ganska pointrik. sedan så firade vi en sak och då blev det en kärleksmums. ikväll ska jag på tjejfest och då vet jag att det kommer att skena iväg. dom ska inte laga något nyttig. hade tänkt kompensera allt detta med att simma i morgon men nu kommer min pappa och syrra så jag få se hur det blir.