Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Nu har jag gjort 2 veckor. Första veckan blev jag lite ledsen, men glad att det gick på rätt håll. Men viktminskningen var ca 0.4 kg. Denna vecka det betydligt mer extrema -1,5 kg. Det känndes bra. Kämpa på alla!!!
kramix
Jaaa, nu är det ny vecka och nya möjligheter! Jag tänker på er mycket när det känns tungt och jag bara vill stoppa i mig allt möjligt gott. Jätteskönt att ha er tycker jag! Kram på er och lycka till i veckan!
Helena Johansson skrev 2008-02-18 08:16:38 följande:
Första veckan är gjord och det blir aldrig som man tänkt sig. Hade jag tänkt till lite så hade jag börjat på vv idag (istället för förra måndagen) då vi denna helg varit i stockholm och firat min man som fyllt år. Liiiite svårt att hålla sig ifrån vin och gott då måste jag säga.
Men med tanke på att jag åt godis fredag och struntade i allt vad vv är på lördag OCH söndag och fortfarande gått ner -1 kg så är jag rätt nöjd ändå! Tar nya tag denna vecka istället!
Har iaf varit och köpt en massa nyttigheter på ICA nu så det är bara att köra igen!
shit det var en bra nedgång även om helgen inte varit så vv.
själv ska jag väga mig ikväll och jag tror faktist att denna gång kommer vågen att visa 0 eller plus på vågen.
Hjälp! Jag ska ut och äta ikväll på en pastarestaurang.. Nån som skulle vilja hjälpa mig att räkna ut vad en pasta med pesto skulle kosta i p? Har inget material med mig här på jobbet.. Vore sååå gulligt!
enligt vv på deras hemsida så är 1tsk pesto 1p
så det beror ju helt enkelt hur mycket pesto det är i. men jag skulle nog räkna en potion som minst 10 p i alla fall.
Helena Johansson skrev 2008-02-18 11:26:09 följande:
sep: du är alltid så hjälpsam!!
Ska egentligen väga mig imorgon, får se om jag hinner! Vill, men har nog inte gått ner..
vad snällt sagt.
jag har än så länge väldigt mycket tid över på jobbet. därför hänger jag här för att fördriva tiden
16 aug skrev 2008-02-18 12:32:22 följande: