Viktväktarna, fler?
Hej! Här vill jag också vara med. Var på mitt första möte igår Känns bra men lite läbbigt också, skönt att vi är flera som gör samma sak och har samma mål! Nu jäklars ska vi i brudklänningarna! Kram till er!
Hej! Här vill jag också vara med. Var på mitt första möte igår Känns bra men lite läbbigt också, skönt att vi är flera som gör samma sak och har samma mål! Nu jäklars ska vi i brudklänningarna! Kram till er!
Åh va kul, grattis! keep up the good work!
Håller alla tummarna för dig "M hjärta M" Ska på min första vägning efter inskrivning på torsdag.. så jag hoppas att det visar minus..tycker att jag varit duktig, men vi får väl se
GetReady och carinkenneth! Vi är ju här och peppar er också! Är helt övertydagd om att ni klarar det! Ni får gärna ösa ur er grejer här (vi andra gör ju likadant). Så hjälper vi varann att komma i våra fina klänningar (i några storlekar mindre . Kram och godnatt
Förresten GetReady.. bor du i Sthlm? I så fall kan du få hänga på mig till VV "på riktigt" går på möten på torsdagar atl lördagar antingen vid lunch eller på kvällen
GetReady: Jag går vid hötorget alt Sveavägen. Ska dit nu på torsdaglunch
GetReady. Mötet börjar kl 12. Så jag kommer att vara där typ 11.40
Vi håller tummarna för dig "16 aug"!!!
Jar är rätt dålig på det faktiskt.. Nu är ju detta min första vecka (denna gång) så jag kanske blir bättre på det längre fram. Nu känner jag att jag "behöver" mina points annars blir jag hungrig (vilket iof kan bero på att jag väljer att äta fel saker?)
Bra jobbat! Själv har jag precis bakat kladdkaka och sockerkaka som ska med på ett möte i morrn och jag kunde inte låta bli skålen!! Undrar hur många points det är i nån matsked kaksmet??!! Ha ha, men gott var det. Bättre lycka i morrn då jag måste avstå från att äta av den färdiga kakan.. hua!