Viktväktarna, fler?
hej. här vill jag gärna hänga. Började vv förra veckan. idag så vägde jag mig för andra gången och gått ner 1.8 kg. kändes skönt. bara 18.2 kg kvar
hej. här vill jag gärna hänga. Började vv förra veckan. idag så vägde jag mig för andra gången och gått ner 1.8 kg. kändes skönt. bara 18.2 kg kvar
jag är månadsmedlem. det kostar 350 kr i månaden. då går man på möten och väger sig och sedan har tillgång till till deras verktyp på internet. det bästa med att vara månadsmedlem är att man ska säga upp sitt medlemskap när som. det som finns på internet är ok men hade gärna sett att det fanns några flera.
igår var jag på bröllopsmässan i göteborg. efter några timmar där och medlågt blodsocker så var jag i godis skålarna och plockade. efter det åt jag bakpotatis med tonfiskröra och avslutade kvällen med en liten pizza. jag får äta för 24 p men dom åt jag nog upp redan vid bakpotatisen.
så idag ska jag ut och cykla ´då jag har ont i foten och kan inte ut och promenera.
fan jag tro inte att jag har gått ner i vikt denna vecka...
i morgon är det vägning.
det går bra att cykla men det blir jobbigt i backarna. då måste jag hoppa av och då gör det så klart ont i foten.
jag skulle cykla idag men det blev inte av. min pappa med hans sambo och hennes barn kom förbi.
tjohoo -0,6kg lättare
hade jag rört på mig mera så hade det säkert varit lite bättre. men så länge som det är minus får man vara glad
välkommen
jag vill gärna ha receptet
med pommes så är en kebabtallrik 19.5 points
potatis är enligt hon i min grupp eller vad man kallar det 1p
2 potatisar 2p, 3 pot 3p och flera potatisar än 3st 4p.
tror liten 10 och stor 15
man kan nog räkna bort någon point om man tar såsen vid sidan om och bara häller på lite.
ute mat från vad??? korvkosten, kinastället, hamburgestället eller vanlig husmansresturang??
16 aug skrev 2008-02-12 22:43:04 följande: