• 16 aug

Viktväktarna, fler?

Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.

• Svar på tråden Viktväktarna, fler?
  • matildaochniklas

Mm, låter väldigt gott! Det ska jag prova i helgen

FruFA skrev 2008-02-26 13:03:18 följande:
    Egengjord! Finns med i VV:s Familjekokbkok 2.BILLIG CHOKLADMOUSSE2 port (1,5 P/port)2 äggvitor2 msk ströscoker2-3 msk kakaoVispa äggvitorna och tillsätt sockret i omgångar. Vispa tills det är lagom tjock konsistens. Vänd ner kakaon med en slev. Häll upp i fina glas eller skålar & ställ in dem i kylen i 30 min eller längre.Jag ahr även provat att frysa den lite & det blir som god chokladglass!!
  • FruFA

Ja - det är ett toppenrecept, enkelt, snabbt & inte minst GOTT !

• M hjärta M

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN jag ger upp! +1,9kg helt djävla sjukt mycke bara för jag åkt skidor i 4 dar & drickit & ätit gott.
    Pappa hävdar dock att minst 800g är vatten i knät... men i alla fall.

Jag behöver peppning! Så kan jag ju itne träna ordentligt heller när knät inte mår som det ska.

• matildaochniklas

Jag förstår att det känns jobbigt! Men stryk ett sträck över det som vart och tänk på att du iaf har haft en riktigt härlig semester Nu är det bara att ta nya tag!
    Jobbigt med knät, hoppas att det löser sig!
    M hjärta M skrev 2008-02-26 22:44:46 följande:

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN jag ger upp! +1,9kg helt djävla sjukt mycke bara för jag åkt skidor i 4 dar & drickit & ätit gott. Pappa hävdar dock att minst 800g är vatten i knät... men i alla fall. Jag behöver peppning! Så kan jag ju itne träna ordentligt heller när knät inte mår som det ska.
  • swordfish

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN jag ger upp! +1,9kg helt djävla sjukt mycke bara för jag åkt skidor i 4 dar & drickit & ätit gott. Pappa hävdar dock att minst 800g är vatten i knät... men i alla fall. Jag behöver peppning! Så kan jag ju itne träna ordentligt heller när knät inte mår som det ska.
    Du har nog fått 1.5 kg muskler av all skidåkning!! det bara måste det ju vara?! sen kan man ju binda extra mycket vätska om man ätit salt mat?!
  • Valentine84

Hejja hejja! Du tar igen om inte allt så en del till nästa vecka! Ge dig ett par veckor att komma tillbaka!

Jag har vägning idag! Förra veckan hamnade jag tillbaka på det jag vägde efter jul ajajajajaj INTE bra! Nu måste jag ta NYA tag! Usch hatar mat just nu! Eller ja det är ju inte maten egentligen! Det är det jag äter utöver!
  • Helena Johansson

Håller tummarna för dig Valentine84 idag!! Själv ska jag till vv i morgon efter två veckor. Hoppas på - iaf Ligger dessutom hemam sjuk nu så det blir inte mycket till motion...

• Valentine84

Hade gått ner 0,5 kilo tack o lov!

Helena Johansson: Lycka till imorgon!

• Lövings

Hej, ursäkta att jag kommer in och stör mitt i nne i tråden.
    Kollat upp vv lite och undrar lite till er erfarna.
    Hur vet man hur många points man får äta?
    OCh hur lär man sig vad olika livsmedel innehåller för Points.
    Finns det någon bok att köpa?

Hur många kg är lagom att sätta målet?
    Vad har ni för mål, eller hade?
    TACK

• Helena Johansson

Tack!

Nu har jag testat chokladmoussen!! Såå gott! Min nya favvo helt klart

Svar på tråden Viktväktarna, fler?