hej BS, oj det var långt! Nästan 83 cm, ståtlig liten dam
Jag hade tänkt vara hemma till januari iallafall. Gärna längre.
Nej min man ska inte vara hemma, jag har fått alla hans dagar, tack o lov, men han måste ju ta sina 60 eller vad det är... dessa ska han ta under sommaren, så vi kan vara utomlands lite längre och ändå har tid att vara på lander och göra annat
Victor vägde 9,2 sist och var 70,5 cm
Jag satte honom på vågen hemma häromdagen o då vägde han på den 9,5, så han ökar inte så hemskt mycket han heller.
Ag amningen så tycker han säkert att det är mysigt, men jag vill inte amma mer nu, jag är tok trött på det och har just läst på Growing People att de vaknar på nätterna för de fått en vana att de ska få något gott då, typ amma, om man vänjer dem av med detta så sover de bättre!
Alla gör som de vill o som passar dem, jag har ju ammat en del på natten för jag orkar inte sjunga eller hålla på, jag har varit så trött, så man tar den enkla (för stunden) utvägen...
Vad synd att du inte kan komma med i morgon. Men jag kan ju förstå med. hoppas inte iris är på väg att bli sjuk....
Moppy. Jag ha ingen dator hemma på dagarna dessvärre, så jag kan inte se mina mail förrän i morgon kväll. Liten har mitt nummer och jag har hennes men jag vågar inte lämna ut det här. Om du mailar någon av de adnra tjejerna i morgon så kanske någon kan maila Litens nummer, om hon inte titar in... Vi har sicktat på 13 tiden i allafall.
Nu ska jag gå o lägga mig
SÅÅÅÅÅ TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT