• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Lapinette

Telis - väljer du Göteborg före Paris !?? Det skulle nog vi också göra som t o m hade möjligheten att flytta till Paris men tackade nej (maken fick jobberbjudande).

• Telemarkgrrl

Hmm, mja, man kanske kunde ha både den i Göteborg och en liten övernattningslägenhet i Paris?! Har man råd med den i Götet har man nog råd med en liten garderob i Paris också.

• Nattson

Helloooo,

Jag har så tråkigt på jobbet idag! Min dator har dött så jag kan inte göra så mycket! Igår som var första dagen efter semestern var det skönt, men nu börjar det bli tråkigt!

Cicci, i vilken vecka föddes Victor?

September, kul att höra från dig! Inte så långt kvar nu då

• nennesjuttioåtta

hej svejs!

ars amandi,
    såg att du fått svar från September. Jag gör däremot spolningen alldeles precis före mens, vet inte om det beror på att de inte har någon koll eller om det inte spelar någon roll. Hoppas att du inte fått din mens nu utan ett plus!

telis
    OMG jag vill ha en takterass med utsikt jag med! Ska vi dela?

start september!
    Det var länge sen!!!! Hej, hej!!

• nennesjuttioåtta

hur mår ruvarkaninen idag?

• Telemarkgrrl

Hej nenne!

Javisst kan vi dela! Men hur gör vi med jacuzzin ute på takterassen, ska vi dra lott om den?

• nennesjuttioåtta

ja... öh vad hade ni tänkt göra i den så att vi inte kan använda den alla 4?

• Telemarkgrrl

Öh, vad brukar ni göra i en jacuzzi?! Bada eller?

• nennesjuttioåtta

*okysst i båda ändar*

ja?!?! *plockar noppor från baddräkten med ben*

• nennesjuttioåtta

*darrar på läppen*
    telis, vad kan man mer göra i en jacuzzi? inget farligt va? Så att du trillar ner från terassen?

Svar på tråden Barnkarusellen