• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Snartis

Nenne, ohhh väga den?? Neee det var faktiskt nästan ännu värre förra gången, då började jag undra om det var blindtarmen faktiskt.

• Telemarkgrrl

Och jag borde vattna blommorna, tömma resväskan, bära ner resväska+skidor i förrådet (snyft), diska, plocka undan en massa skräp som samlat sig på hög samt byta lakan i sängen... Jag vill också äta, älska och köpa nya kläder istället!

• nennesjuttioåtta

oj, det var visst bara en. Färdig!

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2008-03-29 11:01:32 följande:
    Vickanaaah, jag trodde du började knapra igen efter uppehållet. Go Vickan!
    Det blev inget uppehåll... det tog bara slut på piller och jag har inte fixat nya....

Måste vinka till favvoStubbisen också - det var hemskt länge sedan vi sågs alltså!!
  • nennesjuttioåtta

hahah jag har redan diskat och städat i köket, maken har tvättat bilen utvändigt och dammsugit.

Men jag förstår sorgen med att ställa ner skidorna i förrådet. Därför står de i *viskar* garaget så att vi ser dem varje dag...

• viktualia

Jag borde dra iväg med bilen till systemet för att handla dricka till nästa helgs partaj. Sen vill jag egentligen på egen utflykt... men ehum.. i så fall måste jag tanka bilen och det har ALDRIG testat utan benäget stöd hittills... fega Vickan...

men men.. jag måste hem och ladda tvätten efter systembesöket i alla fall, få se om jag gaskar upp mig och vågar rulla in på nån bensinmack... *darrar*

vi hörs senare!!

• nennesjuttioåtta

uppställning!

Tack för idag, vi kanske ses ikväll? Maken ska på krogen och jag vill bara vara hemma och tycka synd om mig själv. Så jag antar att jag dyker upp här då.

Puss!!!

• nennesjuttioåtta

Vickan, klart du vågar tanka!!! Du brukar väl inte fega ur för något! Kom igen nu! May the force be with you!!!

Svar på tråden Barnkarusellen