• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Vännerfan

Lappis,
    Vad är det för skillnad på ett toppenembryo och på ett som "bara" blev befruktat? (om jag fattade inlägget rätt)

• gosnosen

pirr - prel. vecka 16 är det dags för ÄP. Vill också passa på att önska dig lycka till!

• Lapinette

Vänner - antar att de på något sätt ser kvaliteten. Man kan stoppa tillbaka ett embryo som inte har toppkvalitet men däremot så stoppar man inte in dem i frysen. De måste verkligen vara bra om de ska frysas.

gosnosen - har du precis börjat spraya?

Telis - när har du prel ÄP? Är det vecka 17?

• Nattson

Lappis vilka bra nyheter att börja helgen med!! Grattis till det!

Pirr, passar på att önska dig lycka till medans du fortfarande är här!

• Lapinette

Pirr - hoppas du inte behöver vänta så länge till.

• Telemarkgrrl

Lappis, japp, det borde bli v 17 eller 18.

• Lapinette

Telis - lite bättre BF än mig då !

• gosnosen

jag har sprayat i två veckor på söndag och ska börja med sprutor på onsdag nästa vecka.

• Lapinette

gosnosen - hur känns det med sprayen?

• gosnosen

telis - vi blir nästan synkisar under ruvartiden!

Svar på tråden Barnkarusellen