• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Snartis

Shit det verkar som kroppen fått tokspunk efter man fött barn!!
    Har ÄL igen med grym värk på höger sida
    Innan så hade man ont vid mens men nu är Älen mkt värre, skitskumt. Har läst att man är mkt mer fertil efter man fött barn, kan det vara det? Mina äggisar rockar på för fullt

Mrs B, Kick´n är så aktiv så han är helt slut på kvällen. Hur sover Malte på dagen? Om han sover mkt så kanske du får hålla honom vaken så han är supertrött till kvällen?

• nennesjuttioåtta

nu vattnar han blommorna

• nennesjuttioåtta

Vickan
    aaah, jag trodde du började knapra igen efter uppehållet. Go Vickan!

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2008-03-29 11:00:10 följande:
    nu vattnar han blommorna
    Naken?
  • viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2008-03-29 11:00:10 följande:
    nu vattnar han blommorna
    *fniss fniss* schysst agenda!

Själv har jag snott makens bil och borde använda den istället för att sitta här....

Snartis - ååå hejsan vännen! *vinkar frenetiskt*
  • Telemarkgrrl

Nej, vad jobbigt med ÄL-värk, Snartis!!

• nennesjuttioåtta

Snartis!!!! Har du vägt aladåben?!?!! All time high? Jobbigt att ha så ont, men det kanske är första ploppen så kanske det blir mer "normalt" efter några omgångar...?

• nennesjuttioåtta

hahha, nej Telis, tyvärr var han inte naken Iförd en söt gubbkeps.

Förutom kläderna då, kanske jag ska tillägga, hhehehe.

Nu måste jag visst betala räkningar *mummelmummel*

Svar på tråden Barnkarusellen