Tjingeling...
jag har gravidsymptom... fast jag är inte gravid, tror jag... Men en av tjejerna i mammagruppen klämde ur sig bara till mig idag att hon är gravid igen och ska ha barn i november... jag började gråta!!!!!!!!!!!!!!! jag blev så glad för hennes skulle och sen blev jag avundsjuk och när vi började prata om hennes symptom - så tyckte jag att jag hade dem allihopa.
Lite illamående, trött, kissar på nätterna etc etc
Jag vill ha en bebis till!!!!!!!!!!
Ett företag ringde idag och vill ha mig till deras kontor, de vill att jag börjar så snart som möjligt efter sommaren 'SMICKRANDE', men jag vill absolut inte börja jobba igen... jag NJUTER så ortroligt mycket av att vara hemma med mitt bar n
Hjärnan använder jag ändå, särskillt på börsen när man köper och säljer aktier etc och diskussionerna är inte bara om barn, tack i lov...
Muggles, lilla tjejen 7 månader
Min lille shejk är 9 månader, galet!
Gött att du känner dig pigg på att jobba... Tur att någon gör det
Snartis o Kokosen, sååååå trelvigt med picknick i går!
NATTSON, Victor skulle kommit 17 juli, men han föddes i vecka 36+1, 21a juni i stället! PASSA DIG!
You never know!
Liten, jag tar gärna en promenad i solen i morgon. SMSa mig så möter jag dig, förhoppningsvis, alternativt att vi ses någonstans. Victor brukar äta lunch vid 12 tiden -beroende på hur han sovit, så jag tror jag ska hinna ge honom, annars så kanske jag tar med en burk.
Har lite ärenden på stan sen på eftermiddagen, men jag kan def mellan 13-16...
Skickar lite kramar till alla!
Tjing...