Blev lite paus där, en kompis kom förbi på lite kvällsfika. Nu är mannen hemma, så då får jag lite egentid vid datorn
Sweet, så fort jag läst ditt inlägg, så var jag tvungen att kolla din blogg! ...och jag hade också fel!!!
Oms, vilket stort dop ni ska ha! Vi körde bara "närmast sörjande", dvs familjen & eftersom flera av mannens & mina syskon bor utomlands, så var det flera av dem som inte kunde komma. Men gjorde inte så mkt, arton pers hemma i vår lgh var ganska lagom
Tack Frullan för fler sömntips igår! Körde på Omsans tips att amma från båda brösten innan hon somnade, men sen vaknade hon vid tvåtiden i alla fall. Lyckades dock få henne att somna om efter en stund, utan att amma. En timme senare vaknade hon igen & då föll jag till föga & ammade henne. Somnade på min axel & jag lade försiktigt tillbaka henne i korgen, då lade hon naturligtvis en ny laddning... Får erkänna att jag då var en dålig mor & lade mig utan att byta på henne (min logik var sådan att om hon nu skiter typ 5-6 ggr per dygn, då kan det ju inte vara några gigantiska mängder jämfört med de som har bebisar som skiter varannan dag...), hon somnade någorlunda snabbt, men då kunde inte JAG somna
Mitt humör i morse ska vi inte tala om... Hoppas att det blir bättre sömn inatt...
Ramsorna ni skriver om - är det några som ni vill dela med er av? ...säger hon med typ noll fantasi just nu...
Näe, nu blev det ju ännu mera ego & bokstavligen en massa "skitsnack", höhö
Sorry!
Alldeles oavsett - tar till mig hela högen med sömnråd & försöker hitta en väg som funkar för oss. Guld att ha er alla att fråga