• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • Telemarkgrrl

Lappis, jag fick nedregleringsblödningen på dag 9.

• Telemarkgrrl

Skönt att allt såg bra ut, Zozo!

• Tinga

Lappis - tänk att ingenting kan få vara enkelt och bara flyta på. Hoppas, precis som Telis, att blödningen snart dyker upp, OM det inte beror på en väldigt trevlig anledning.

Zozo - vad skönt att allt var OK, trots blödningen.

• Lapinette

Telis - dag 9!!! Shit pommes frittes! Halllååå, var är den?!!!

• BrudSommar2006

Lappis, du är säker på att blödningen inte håller sig borta av en anledning?? När var det meningen att den skulle komma? Kommer den alltid ungefär samma dag för alla om nedregleringen har fungerat? Vad finns det för anledning att nedregleringen inte fungerar? Mysko!

• Nattson

Zozo, vad skönt att allt var bra!

Sweet, vilken lättnad det måste vara att ha tagit beslutet ang FVP. Skönt att den våndan är över nu!

• BrudSommar2006

Vänner, kul med möhippa! Jag har inga kvar som inte är gifta nu i bekantskapskretsen, däremot några skilsmässor, så kanske det kan bli möhippa någon gång i framtiden igen trots allt! Maken känner några eviga ungkarlar men annar är det dåligt på den sidan också nu! Men du har rätt annars, man glömmer att det här är en bröllopssajt!!

• BrudSommar2006

Zozo, vad var blödningen då? Någon bristning bara? Vilken tur att allt var bra!

• Lapinette

Var inne och checkade lite på FL där en tjej just ställt den frågan "när blödningen har kommit vid spray" och svaren där låg mellan dag 8 och 14 men absolut var vanligast att var den mellan dag 8 och 11. En hade fått dag 12 och en på dag 14.

Har ingen aning om varför nedregleringen inte skulle funka och jag antar att lösningen är att jag får spraya lite längre. I mitt fall blir det ett problem då min läkare är borta på 2 veckors semester och CvL inte hade plats för ÄP vecka 13. M a o så lär jag få spraya ytterligare i 2 veckor och det ser jag inte fram emot.

• Tinga

Lappis - när måste blödningen senast komma för att du ska slippa spraya "jättelänge"?

Svar på tråden Barnkarusellen