Nenne,
Du är alltid smartast, roligast och helt enkelt bäst! Jag fortsätter vara ditt största fan
Och du ska veta att när det kom en hälsning från dig via Telis på brunchen gick det ett sus genom skaran som ville veta hur hon hört av dig, hur det är med dig, vad du skrev etc. Hoppas du snart får svar på vad alla dina test-resultat innebar, men det verkar ju ljust på den fronten. Att din makes simmare är fula!? Det vet man ju inte om man ska skratta eller gråta åt, vilket konstigt ord att använda i sammanhanget!
Frejan,
Tack för hårkomlimangen! Vilken tur att jag tog mig tid att tvätta håret den morgonen då!
Det var hektiskt nog som det var annars med bebisar som skulle ha frukost, väskor som packas, lägenhet som skulle städas (Tack Mugglan!) innan vi själva skulle lämna nyckel och själva få i oss lite frukost...
MrsB,
Shit, vilket lockigt hår du måste ha om du måste platta det innan det klipps!!! Jag har nog bara sett en bild på dig med plattat hår, du får skicka en där du är lockig också!
Appropå bröllop (vi är på en bröllopssajt va?) ska jag på stor möhippa på lördag (25 tjejer!!) och det ska bli så himla kul!! Jag känner alla utom 2 och har inte haft en hel dag borta från Prinsen på hela tiden (bara halva), så det blir speciellt på många sätt. Blir en bra chans för maken att förbereda sig på sin underbara pappa-ledighet som påbörjas inom mindre än två månader! Detta med möhippa blir dock lite konstigt i vissa fall tycker jag. Som lite med denna tjejen där jag egentligen är mycket närmare hennes man än henne. Vi har känt varann längre även om vi ofta gör saker ihop alla fyra också. Ännu konstigare var det förra sommaren när en av mina bästa killkompisar gifte sig som jag rest runt i Asien med och umgåtts med varenda helg på gymnasiet i perioder. Så får man inte vara med när kompisarna har svensexa utan blir inbjuden på möhippa med hans tilltänkta som jag bara träffas vid enstaka tillfällen. Men det är ju så konceptet är och det är ju roligt att bara vara tjejer ibland också.
Välkomna även ni som är nya! Skickar en särskild tanke till FruK med 7 missfall! Roligt om ni vill hänga här!