Oms & Muggles, tusen tack för er peppning & era tips! Guld värt, även om jag tror att vi försöker göra precis som ni skriver... Men stöd är underbart att få & om inte annat kanske ge energi för att försöka ännu mera på nytt...
Igår kväll ammade jag tex varannan timme på kvällen, just för att fylla upp henne så mkt som möjligt (ett bröst per gång), men uppenbarligen räckte inte detta
Pratar absolut ingenting med henne på natten & jag är ute & traskar 1-2 timmar i princip varje eftermiddag, så frisk luft får hon i mängd. Försöker även mkt mera medvetet få henne att sova under dagarna, just för att jag tänkt på det där med att mkt sömn ger mer sömn. Några kortare "lurar" på fm, sen den långa på em. Nu idag på em blev det åtminstone 2½ timme i ett svep. Så vi får väl se hur det går inatt
Peppar, peppar, så har det hittills aldrig varit två sådana nätter på raken!
Vi försöker få till kvällsrutinerna hyfsat nu, men det skiljer lite med tiden från ena dagen till den andra. Egentligen skulle ju det där med kvällsbad vara en perfekt rutin, men eftersom Amanda verkar bli en "torris" (precis som sina föräldrar), så är vi restriktiva med att bada alltför ofta.
Jag kommer säkert att be om mer råd, känner nu att jag fått lite ny energi mha er nu, för att få ordning på detta igen! Det verkade ju så lovande för 1½ vecka sen då hon sov i 5-6-timmarspass!
På tal om att A är en "torris" så ska vi träffa en hudläkare imorgon, känns bra att ta tag i detta redan nu när hon är såpass liten. Men jädrar vad tidigt vi ska dit - 08.15. Okristlig tid för mig som sällan äter frukost före halv tio