Pappa
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
Är det någon som ska gör den engelska/anglosaxiska stilen och låter sin pappa lämna över dig vid altaret?
Det ska jag, tycker det är en fin grej.
"att vara kvinna men inte feminist är som att skita sig själv i ansiktet"
Man KAN vara feminist samtidigt som man inte trycker ner andra kviinnor, inte tror sig veta bäst, bli "överlämnad" av sin far vid bröllop samt rakar sig udner armarna!!!
Men människor gör ju som de vill, även om de följer en trend. Det är därför vi har ett val. För min del finns det värre samhällsproblem att oroa sig för. Anorexi tillexempel. Där borde man snacka om både trender och hur det påverkar andra!
anne på grönkulla skrev 2008-04-02 18:02:03 följande:
KLOCKRENT!!!!!
Stenbruden
ja det är lite så vi har tänkt. Vi ska också gifta oss utomhus :)
Tack alla trevliga brudar för en rolig tråd och lättfördrivna minutrar den medgav!!!
Nu ska jag mysa med kidsen istället!
Varför definieras inte detta som häxjakt och ger upphov till ramaskrin?
Varför skulle det det?
För att andra åsikter som inte överensstämmer med vad som här anses normen klassa så - men så plötsligt går det att leverera ganska grova rallarsvingar till förolämpningar, kanske?
Sorry, det ser bara ut för mig som att rätten till en åsikt härinne bara gäller de "rätta åsikterna" och jag undrar varför?
Jag tror det bara råkar avar så att flera människor här inne tycker lika dant. Tråden är ju för oss som ska gå in med sin pappa.
Så då gäller inte den nyss så omhuldade rätten att uttrycka sig, oavsett vad man uttrycker.