• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Sibbis

ooo, vad spännande! hoppas det går bra sofia!

tycker för övrigt inte alls att det är "för tidigt" bara att det är tidigt :P satt faktikst o funderade på om jag ska flytta fram min egna provomgång *s*

• marjoh

Är lite nere i dag
    En av mina två toastmadamer har hoppat av. Så nu måste vi lösa det. Vi har redan skickat ut inbjudningar med hennes namn och kontaktuppgifter på

• Ella08

Nej men oj då, varför då om man får fråga?

• Bellanote

marjoh det var ju ledsamt av henne att hoppa av i sista stund så här.

• BlivandeFruJohansson

Tråkigt när inbjudningarna redan har gått ut Ganska sent att hoppa av då.. Hoppas det finns ett bra skäl till de då!
    Själv sitter ja och då knåpsr me häftet till festen. Tror att innehållet är ok, ska be sambon kolla de senare. Ska ha info om alla, men vet ju inte om alla kommer så kan inte få de klart. Inte då heller bordsplaceringen.. Men de hinner ja me kanske

Kul att prova klänningen! Själv tränar ja för att komma i min Men de ska nog gå!! Ha en mysig helg allihopa!!

• Ella08

Roligt, är det många som redan har svarat att dom kommer?
    Jag har inte skickat ut mina ännu, hoppas på det i början av mars.
    :0)

• Bellanote

ska med skicka mina i början på mars.

har beställt skor från kina. 2 par för jag är velig. Båda paren med frakt gick på 428 kr så det var ju inte så farligt alls.

• Sofia08

Igår provade jag klänning med skor och slöja. Första gången sedan jag köpte den i September. Den satt lite lösare nu, än då Så det blir till att sy in den lite.

I natt hade jag min första mardröm om bröllopet!! Ha,ha!! Drömde att det var en halvtimme kvar tills vigseln började och jag hade inte hittat underkläder, eller fixat smink och hår, samt att P inte hade fixat kläder än!!! Drömmen var minst sagt panikartad!!! Var ska detta leda?? Ha,Ha!

• Sibbis

Vi har inte heller skickat inbjudan än. Det blir nog i nästa vecka, eller veckan därpå, förhoppningsvis kommer de på mån eller tis o sen ska jag personalisera dem lite... O känner jag mig själv rätt kan det ta ett tag :-P

Sofia: Illa med mardrömmar å andra sidan hade du ju just provat alltsammans på dagen (vad sa din mamma??) så det hängde ju alldeles säkert ihop med det.

• marjoh

Ella08 skrev 2008-02-22 16:49:45 följande:

Nej men oj då, varför då om man får fråga?
    Hon kände att hon inte tyckte det var roligt och att hon inte skulle göra det någe bra. Synd att hon inte sa det tidigare hon tackade ja i somras så hon har ju haft ett halvår på sig att känna efter.

Det är jättekul att ha skickat ut inbjudningarna har fått massor med glada reaktioner. Jag var lite orolig vad vissa skulle tycka om att vi har barnfritt men älla verkar glada och tycker det ska bli skönt att inte behöva ha koll på ungarna hela kvällen.

Har varit och provat klänning har i stortsett bestämt vad jag vill ha. Min mamma ska sy så nu är svårigheten att hitta bra mönster.
Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2