• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Sofia08

Nu har jag lagt upp lite bilder på våra inbjudningskort i galleriet för den som är intresserad! Lite roligt att flera av de bjudna har frågat varifrån jag beställt dem. Då känns det extra kul att säga att man gjort dem själv!!

• Bellanote

var på albrekts guld idag på a6 och hittade DEN ringen ni vet som kändes rätt. har redan bestämt mig för en annan egentligen men jag har börjat vela på den och var ute och provade med en kompis idag.. och den kändes så rätt. två färgad med 7 diamanter i 0,07ct och den var i vitt guld och med ett streck i gult guld om varsin sida om stenarna snett så.. åhh den kändes verkligen jag.

• Sibbis

Oooo, vad härligt! Super när man hittar rätt!

Bellanote skrev 2008-02-18 19:09:51 följande:
    var på albrekts guld idag på a6 och hittade DEN ringen ni vet som kändes rätt. har redan bestämt mig för en annan egentligen men jag har börjat vela på den och var ute och provade med en kompis idag.. och den kändes så rätt. två färgad med 7 diamanter i 0,07ct och den var i vitt guld och med ett streck i gult guld om varsin sida om stenarna snett så.. åhh den kändes verkligen jag.
  • Sibbis

Jättefina! Vad har du använt dig av för typsnitt?

Sofia08 skrev 2008-02-18 10:29:21 följande:
    Nu har jag lagt upp lite bilder på våra inbjudningskort i galleriet för den som är intresserad! Lite roligt att flera av de bjudna har frågat varifrån jag beställt dem. Då känns det extra kul att säga att man gjort dem själv!!
  • Sofia08

Sibbis: Jag laddade hem typsnittet från dafont.com gratis!! Det heter Scriptina. Kul att du tycker de är fina!

• BlivandeFruJohansson

Var igår hos frissan för klippning. Bokade även in 2 tider till, den första för bara toppning den andra för färga håret & göra slingr. Ska även göra gelenaglar då me De blev dagen innan midsommar så kommer va fin då me Längtar massor nu!!

• Sofia08

Idag har jag bokat in tid för provuppsättning och provsminkning!! 7/4 kl 18.

• Sibbis

Oj. VAd tidigt du har provomgången. Hehe, jag har min 2 veckor innan bröllopet. det gäller att jag gillar det :D

• BlivandeFruJohansson

Pratade me frissan medan hin klippte mej. Bara en gång under typ 15 år har dom på salongen haft en brud som inte blev nöjd me håret. Hon hade gjort lockigt men ville ha de rakt.. Så va inte så svårt att ändra. Hoppas man inte själv ändrar sig, just nu ÄLSKAR ja den frisyren ja vill ha!!

• Sofia08

Ja det kanske är lite tidigt. Men samtidigt skönt att ha det avklarat..hehe. Man vill ju försöka få en helhetsbild av hur man kommer se ut. Idag ska jag åka hem till mamma och pappa och prova min klänning tillsammans med mina skor!! Har inte provat klänningen sedan jag köpte den och det var i September!!!

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2