• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Sofia08

Ella08: Välkommen!!! Och vad roligt att du tycker vår sida är fin Standardbilderna??? Har jag inget minne av att det var ens... så jag vet inte hur jag ska hjälpa dig faktiskt..Tanken är att vi ska skicka ut våra inbjudningar till alla hjärtans dag, men tiden rinner iväg och jag vet inte om jag kommer hinna klart med inbjudningskorten tills dess. Ska försöka iallafall.

• Himesama

Ännu ett par som har valt 28 juni

• BlivandeFruJohansson

Hej alla gamla & nya!! Idag är de bara 2 veckor kvar tills våra inbjudningar ska ligga allas brevlådor Fick dom igår och ska bara sätta på frimärkena
    Ska snart kolla kläder till killarna, har inte blivit av Kläder till tärnorna kommer nog köpas runt studenten då det är lite mer urval. De är nog de som är kvar, hoppas ja!

Hur går de för er då?

• Ella08

Jag sitter med texten till inbjudningarna nu, :=)
    Vart stressad när jag såg hur långt ni kommit, men på ett possitivt sett.
    Ska kolla hur det ska skrivas bara,samt om vi ska ha vigsel program o hela köret.
    Phuu

• Ella08

Vilket datum har ni som OSA datum?

• vinden

Ella08!

Vi har satt 6/5. Vi har dock bra koll på vilka som kommer och inte kommer i och med att de flesta gäster måste boka rum där vi ska vara.

• Bellanote

den sista april har vi som osa..

• Nilsa in love

Ella 08:

Du får börja pola med mig!
    Har också VÄRLDENS PROBLEM och ångest över inbjudningarna och kommer bli själaglad den dag jag skickat iväg dem.
    mitt stora problem är formuleringarna + att vi ska ha med mycket info. Vi reser bort och gifter oss så inbjudan ska utformas som en liten broschyr där man även hittar info om hotellet, karta och vägbeskrivning. Även ett schema över dagens olika transporter. Ska åka båt.
    Dessutom vill vi gärna kunna hänvisa till våra värdar angående anmälan om tal och dylikt och dem träffar vi inte förrän på söndag!!!! Så vi kommer ABSOLUT INTE fått texten klar förrän säg på måndag kväll. Sedan tar tryckeriet 3-4 veckor på sig.

AHHHHHH!!!!!!!!!!! S T Ö T T A M I G ! ! !

• Ella08

Nilsa in Love:
    Åhh var stark, tur att jag inte har tidspress.
    Men du, kan du låta någon annan göra en hemsida där du kan lägga in all info?
    Lycka till!!

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2