• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • BlivandeFruJohansson

Är det 4 månader från att man skickar in den eller när man skickat efter den??

• Bellanote

från det att du skickat in den påfylld och klar så är det nog 4 mån som gäller.

• Sofia08

Idag har jag varit och köpt skor till bröllopet. De är såååå fina!!! Helt fantastiska! Såg dem i fredags och har inte kunnat sluta tänka på dem på hela helgen så jag slog till idag!! Det enda problemet är den höga klacken...måste verkligen se till att gå in dem innan. Är mest orolig för att vingla i altargången eller nåt...haha. Det ordnar sig!

Sedan har jag slickat igen alla kuvert så nu står inbjudningskorten i en påse i hallen och bara väääntar på att få bli ivägskickade. Imorgon ska vi till guldsmeden och välja ut ring till mig!! Weiii!!! Såå kul! Är mest orolig att jag ska bli kär i nån alldeles för dyr ring. Får vara lite skärpt tror jag minsann.

• Nilsa in love

Grattis Sofia08 till dina framsteg mot bröllopet!
    Står och stampar och väntar på att byrån ska fxa färdigt mina inbjudningskort så att de kan skicka vidare dem till tryckeriet. Det här tog lång tid!

• Bellanote

sofia roligt att ha skor klart.. jag vet inte vad jag ska ha för några alls får inte ha en klack över 4 cm och så vill jag ha så de täcker hälen med och det verkar visst svårt att hitta.

• Sofia08

Ja, det är svårt det där med skor. Och viktigt!! Är så glad att jag hittade ett par så fort. Men det är ju just det där med den höga klacken. Är van att gå i höga klackar, men eftersom det är slingback så blir det ju vingligare...Men jag ska gå in dem ordentligt och hoppas på det bästa! Jag ska lägga in en bild på dem senare.

Idag har jag varit och valt ut min vigselring!!! Ååååh så himla fin!! Den är ganska tunn med 15 princessslipade diamanter i. Velade lite mellan rött och vitt guld, men det blev vitt tillslut. Vår guldsmed arbetar tydligen med en annan typ av vitt guld, som inte blir gult efter ett tag, vilket jag var mest orolig för. Som väntat blev det några tusenlappar över budget, men det fick det vara värt!!! I slutet av Maj är den klar! Åh, vad jag längtar!

• Sofia08

Nu är inbjudningskorten på lådan!!!! Tyvärr blev jag tvungen att köpa lika många frimärken till eftersom varje kort vägde 22g....!!! Men solen skiner och man är glad ändå!

• Sofia08

Nu har jag lagt in bild på mina skor i mitt galleri!!

• järvedsullis

Vi ska ner till stockholm och träffa hon som ska gör min ring om 2 veckor. Det ska verkligen bli spännande.
    Börjar dessutom bli klar med uppsatsen, bara opponeringen kvar. Så efter det kan man ägna sig helt och fullt år sitt jobb:( ....och naturligtvis bröllopet! :)

• Sofia08

järvedsullis: Grattis vad duktig du är! Själv är jag preciiis i inledningsfasen att börja med uppsatsen. Eller har iallafall kommit på vad jag ska skriva om idag På fredag ska vi lämna in en projektskiss angående den övningsuppsats vi ska göra först. Jag kommer att använda övningsuppsatsen till att göra en pilotstudie inför c-uppsatsen så det är fullt upp med planering inför det nu!!

Tankar och planering inför bröllopet görs ju hellre, men jag får fösöka kombinera båda!

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2