• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • BlivandeFruJohansson

Har idag bokat alla buketter & blommor Kommer gå på 1600:- & ja hade räknat me 2500:-, så de känns jättebra! Fick precis den bukett ja vill ha me Så nu kan man bocka av de me

• marjoh

Lite tugnt just nu händer knappt någonting
    Jag har mycket att göra i skolan och min sambo har kurser och möten varenda kväll så vi får ingenting gjort
    Hoppas det lugnar ned sig snart annars kan det bli stressigt

• Nilsa in love

Var och kollade på klänning igår. Hittade en helt underbar från Tekla. Deras klänningar motsvarar unggefär Odd Mollys stil på kläder, fast mer skandinaviskt skurna. Helt underbar!
    Ska ned dit snart igen och bestämma vilka ändringar och sådant som ska göras, sen börjar hon att sy.
    Känns fantstiskt skänt för den kommer inte landa på mer än 8500:-!!!! Den senaste tiden har jag mest hittat klänningar för över 10 000:-. Gott!

Har äntligen fått det där sjökortet som vi väntat på, det som vi ska använda till våra inbjudningar. Förhoppningsvis går allt det till tryckeriet i början av nästa vecka. Puh!

Kram!

• BlivandeFruJohansson

Fick idag hem paketet me lite dekorationer, så nu känns de som att de närmar sig

• Mickesbrud

Nilsa in love: Skönt att du har hittat din klänning.

Vi har nu fått bekräftelse från restaurangen som ska catera mat till oss, att de bokat in oss den 28 juni. En sak till att stryka från listan.

• marjoh

I går träffade vi cateringfirman som ska göra vår mat och gick igenom vad vi skulle vilja ha och prisförslag det kommer nog bli riktigt bra

Och så har vi fått iväg våra inbjudningskort och börjat få en del trevlig respons på dem, det är kul att höra.

Så nu är jag på bra humör

• Sofia08

Idag har jag varit på Chokladfabriken och beställt vår bröllopstårta!!! Känner mig supernöjd!
    I morgon ska jag ringa cateringfirman och guldsmeden. Sen bär det av till Vemdalen över helgen! Guu så skönt det ska bli att komma iväg lite!

• Ella08

Hej alla 28 Juni brudar, jag ska oxå gifta mig då.
    Var på bröllop i helgen där jag var tärna, helt underbart.
    Nu längtar jag ännu mera till bröllopet?

När skickar ni ut inbjudan?

Kram lycklig blivande brud

• Ella08

Sofia08, vilken fin hemsida.'
    Jag har börjat på min, hur fick du bort standard bilderna?

/Lisa

• Bellanote

vi skicakr våra i slutet på fab där någon gång. . eller ger ut dem rättare sagt..

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2