• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • BlivandeFruJohansson

Har nu satt på alla frimärken så de e avklarat Men, vet inte om vi måste ha ett till frimärke på alla Så väga de när ja ska handla. Så får se.. Den här veckan måste vi kolla kläder till killarna! Men BM bor inte i stan, så lite svårt att passsa ihop tiderna. Ska iallafall kolla ringarna tis eller ons. SKa lämna in lite så hoppas de inte blir så dyrt!

• Nilsa in love

IIIIHHHH!!!!!!

Idag MÅSTE jag mail iväg texten till mina inbjudningar. Jag har deadline ikväll. HJÄLP MIG!

Snälla....

Hur skriver man att man har reservaret ett antal rum på ett hotell som gästerna kan hyra ifall de vill övernatta? Alltså till självkostnadspris. Vill helst inte skriva just summan som ett dubbelrum kostar då jag tycker att det känns trist.

• Ella08

Det finns logi till alla gäster som vill bo kvar, Vi har reserverat hotellrum till rabbaterade priser.

• Nilsa in love

Sådär! Igår mailade jag in texten till inbjudningskorten! Blev ABSOLUT inte perfekt men nu har jag några dagar på mig att formulera om fraserna ifall jag skulle behöva, under tiden byrån sätter ihop allting. Skönt.

• bökfia

Jag och min sambo ska oxå gifta oss den 28/6.
    Men vi planerar allt i hemlighet. Vi ska bjuda in släkten att fira smbons födelsedag och vännerna på sommarfest.
    Är det någon mer som planerar i hemlighet? Svårt att planera när man inte har någon att fråga?
    Man får heller inte försäga sig!

• BlivandeFruJohansson

Vi har bara sagt till våra föräldrar och några vänner, men fär ca 95% är den en överraskning! Och inbjudningarna går iväg på onsdag!! Längtar!
    Igår bokade vi även killarns kläder! Dom va SÅ SNYGGA!!!

• järvedsullis

gisses vad ni är på.... vi har inte ens fått färdigt med inbjudan än. Jag hoppas kunna skicka iväg våra inbjudningar kanske i mars. Men å andra sidan har jag en mor som har så svårt att hålla inne på sådana här saker, så dom flesta vet ju det redan. Vi har inte tyckt att det är tvunget att vara en hemlighet heller, så inbjudan blir liksom bara en formell grej för att kunna bocka av från listan.

• BlivandeFruJohansson

nu är inbjudningarna helt klara, me alla frimärken & allt!
    Så nu ligger dom i påsen & ska läggas på om 3 dagar Så spännande

• Sofia08

Nu är våra inbjudningskort också klara!!! Så himla skönt!! Vill bara posta dem nuuu! Ska bli så kul att höra allas reaktioner när de äntligen dimper ner i brevlådan. Alla vet ju när vi ska gifta oss så det blir ju ingen överraskning i den bemärkelsen men ändå...
    Usch, ska aldrig mer göra egna kort!! Trodde det skulle vara kul att pyssla, men näää fy!
    Nu är det bara vigselprogram och festprogrammen kvar... *suck*

• Bellanote

visst F*N har helt glömt bort att min m2b måste in och prova och boka hans kläder,, det börjar närma sig nu med ju. och sen skicka efter hindersprövningen nästa månad med. fast den beställer vi på nätet .

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2