• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Sofia08

Sibbis: Mamma tyckte jag var jättefin!!! Så jag vet inte varifrån mardrömmen kom...haha! Kanske omedveten stress som börjar komma så smått....Jag har ju inte fixat underkläder eller några kläder till P än, så det var väl därför jag drömde om det.

• BlivandeFruJohansson

Har me haft lite mardrömmar, inte kul när man vaknar Och värre kommer de nog bli!!!

• Sibbis

Stress ja... Jisses. Vi sitter just o funderar på om vi ska flytta FRAM bröllopet, pga väldigt speciella omständigheter i familjen. En extrem kris gör att min lillebror ev inte kan vara med i juni, men det får vi inte veta förrän i maj. O det känns rent ut sagt FÖRJÄVLIGT att sitta o planera ett bröllop när jag vet att han kanske inte kan vara med.

Så vi funderar på att flytta till slutet på april. o DÅ snackar vi stress *s*

• Nilsa in love

Sibbis: Oh my God! Det är stress, ja!

Min inbjudningar är äntligen på tryckeriet och värdar är tillfrågade. Min blivande har i sista sekunden beslutat sog för att utöka sin del av gästlistan så nu lever vi på ett minimum av stålar.
    Lääängtar till man kan spenderar överblivna pengar på snygga kläder, frisörbesök, inredning.... :)

• BlivandeFruJohansson

Sibbis:
    OM ni ska flytta fram bröllopet, kan ni använda samma lokal ock kyrka och allt annat ni har bokat?? Isånnafall vore ju de kanon. Hur mycka har ni kvar att göra? Förstår om ni vill flytta fram bröllopet, man vill ju iallafall ha me familjerna!!

• Sibbis

Jo, det är lite åt det hållet vi tänker oxå. Vi måste ju kolla med allt att det klaffar, det jag vet är att min klänning inte hinner komma.

Troligen kommer vi chansa, köra på som det är tänkt från början o hålla tummar o tår för att bror kan komma iväg. Vi försöker tänka positivt...

• BlivandeFruJohansson

Håller tummarna för er!!

• Sibbis

tack vi har bestämt oss för att vara positiva o köra på som planerat. vi kan säkert lösa det...

nån som har börjat beställa blanketter än? vi kan ju göra det nu...

• BlivandeFruJohansson

Skrev ut våra förut och nu är dom ifyllda Så dom ska läggas på lådan imorron! Har även idag shoppat loss på Ikea:- Handlade värmeljus + hållare, fat till blockljusen och vaser till rosorna! Blev billigare än va vi trodde

• Sofia08

Den här veckan har jag fått en del gjort. I onsdags var vi hos cateringfirman och beställde maten. Vi har fyllt i blanketterna tänker posta dem nästa vecka. Idag var jag och köpte helt fantastiskt vackra underkläder!!!!! Helt kär! Bra pris tycker jag faktiskt. Torsolette, trosor och strumpor för 1000. Vill visa P nu!!!! Måste prova underkläderna med klänningen bara, hoppas det funkar.

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2