Nej, ingen provdukning än, men jag hade tänkt att göra det snart. Få lite idéer och så..
Vi har inte bestämt oss hur vi ska göra med bröllopsvalsen. Egentligen vill jag av tradition, dansa en "riktig" vals, men då känns det som vi måste ta ngn kurs innan och det vet jag varken om vi har lust eller tid med.
Har iallafall ringt till kyrkan och frågat villken vår präst är. Sen har ju vi fått hem papper från kyrkan med hur själva vigselakten går till osv. Åh, blev helt rörd bara jag läste igenom alla papper...hur ska det gå?? Kommer ju störtgråta i kyrkan och förstöra allt smink!!!
Hur ska ni göra med fotograferingen? Före eller efter? Från början hade vi pratat om att fotas före eftersom hår, smink och allt är "nyfixat", och att man inte behöver känna lika mycket stress att åka til gästerna. Men min blivande man vill helst inte se mig innan vigseln. (så gulligt..!!) Så nu funderar vi på om vi ändå ska fotas efter vigseln. Är bara orolig att man ska vara rödgråten och känna tidspress. Då kanske vi har ca en och en halv timme på oss att ägna åt fotografering.
Hur gör ni?