• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Sofia08

Lavendel?? Åh, vad mysigt! Parfymerat papper som på film..hihi. Spännande att era inbjudningar är på G nu då.
    Själv är jag lite irriterad att det inte är fler som har svarat. Varför ringer man inte med en gång liksom??? Vi har sista osa den 30/3. Inte långt kvar med andra ord...Jag är redan helt säker på att det kommer vara flera som inte kommer osa i tid och det retar mig lite...(onödig sak att reta sig på, jag vet...*skratt*)

Sibbis, vänta bara. Mina drömmar började för två veckor sedan, så de kommer nog snart..haha. Blev faktiskt både förskräckt och lite full i skratt när jag hade haft första drömmen. Dels för att den var helt panikartad men även att jag faktiskt har börjat drömma nu. Omedveten stress, eller vad?

• BlivandeFruJohansson

Vi satte osa till siste april men de e bara 5 som inte har svarat än. Alla andra har svarat ja

• Sibbis

Hehe, nja, det är faktikst inte parfymerat papper, det är lavendel i kuverten... Det är lite "temadoft" på vårt bröllop. Vi är både galna i Frankrike och lavendel o sist vi var nere (mina föräldrar har hus där, så vi är nere minst 2 gånger om året) satte vi oss och repade en massa lavendel att ha i kuverten och även på borden och i små tyllpåsar vid varje plats. Lite som en gåva till gästerna...

Jahaja, så jag ska invänta drömmarna? Haha. Jag vet ju redan vad min största oro är, att min lillebror inte kan komma, så allt annat känns som petitesser i sammanhanget. Så det är väl det jag kommer drömma om då :-P

Det där med OSA. Haha. Våra inbjudningar kommer ju fram idag, så det ska bli spännande att se. Dock har vi satt sista datum 18e maj, så de har gott om tid på sig. Och jag VET att många kommer dröja med svaren, bara för att jag själv har lusläst Magdalena Ribbings etikettbok så räknar jag inte med att andra har det. Fast OJ vad jag vill att de ska börja ringa idag

• Sofia08

Idag kom papprena från Skatteverket!! Vi FÅR!!!!!!

• Bellanote

Sofia08 va skönt.. måste skicka iväg våra strax..

• BlivandeFruJohansson

Lavendel luktar ju så gott!! Dom som inte har osat är min faster & farbror, min morbror och sambons faster & farbror. Trodde att dom skulle svara ganska snabbt, men ikke. Ska nog nån dag ner på stan och kolla runt lite klänningar och kläder till sonen.. Ska även kolla lite skor.

• Bellanote

har du inte valt klänning ännu?

• Sibbis

hurra sofia! vilken TUR ni har!

blivande: tänk, det tycker vi oxå :-P lavendel är lite av ett återkommande tema i våra liv. Nu ska jag införskaffa en lavendelparfym till den stora dagen oxå, så är allt klart på den fronten.

nu har våra gäster haft våra inbjudningskort i säkert flera TIMMAR! varför ramlar det inte in osa? hehe... när började folk osa för er?

• Sofia08

Haha! Ja, visst har vi Sibbis!!

Åh, det låter helt fantastiskt med lavendel. Vad mysigt att ha det i kuvertet. Romantiskt!! (Haha, jag vet inte varför, men nu kom jag att tänka på Rowan Atkinson i "Love Actually" när han ska slå in det där paketet med en massa lavendel, kanelstänger och grejer...klockrent!! Hahaha)

Jag tror vi fick första osa dagen efter...visst är man otålig??

• Bellanote

vi fick första dagen efter el ja dagen de fick dem. men vi har inte fått in många alls. tycker vi borde fått mera faktiskt.

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2