• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Sibbis

Åh, alla dessa skoooooor. Jag blir galen. Tydligen är mina fötter antingen väldigt missformade (vilket inte är så konstigt med tanke på hur jag behandlar dem ibland) eller bara vädligt väldigt annorlunda. Nåja. Det är gott om tid kvar, känner mig inte det minsta stressad.

Vi åker förbi vår kyrka varje gång vi åker till Ts föräldrar, det är lika roligt varje gång. Och i onsdags var vi på värdshuset o prratade detaljer, har fått så himla bra kontakt med den ansvariga där och de är så himla flexibla med allt, såååå härligt. Det enda smolket i bägaren är att de har bokat in ett annat bröllop där dagen innan, men ju mer jag tänkerr på det desto mindre problem tycker jag att det är

Inalles har jag gått från att vara nervös o stressad till att bara vara härligt förväntansfull. Mycket på grund av folks glada kommentarer när de OSAr. Det ska bli så ROLIGT!

• BlivandeFruJohansson

Sibbis: Nått som kan va bra me att dom har ett bröllop dagen innan kan ju va att dom tänker på va dom gjorde för fel på de bröllopet innan Så blir eran fest perfekt

Ska ivä senare och kolla på underkläder till mej, skor till mej och kläder till sonen.

• BlivandeFruJohansson

Har nu handlat skor till mej och sonen samt sonens kläder Hittade inga underkläder där ja hade presentkort, men ska kolla imorron igen..

• Sibbis

Blivande: äsch, jag tycker inte det är ett problem, egentligen. Jag litar på min värdinna, hon får åka o kolla innan vigseln. Det är dessutom ett väldigt mycket mindre bröllop, med folk som inte är såna festprissar, så det blir alldeles perfekt

Vad blev det för skor?

• Yanetta

Åh mina underkläder som jag beställde förra veckan har kommit idag, o de är SÅÅÅ fina och passade helt perfekt! :) Trodde det var mina skor som hade kommit när jag såg att jag hade en avi från posten i brevlådan, men när jag fick paketet i handen blev jag glatt överraskad när jag insåg att det var mina brud-underkläder! :) Jag har 75E som storlek och det är svårt att hitta underkläder i vanliga butiker. Fastnade för ett brud-set som fanns i Triumphs butik här i stan, men den fanns bara till D-kupa...så jag är nu extra glad över att jag hittade så fina på nätet, som dessutom passade perfekt! Det fanns oxå ett matchande "brud-band" som man har runt benet i samma serie så det var jag ju oxå tvungen att köpa. :)

Min blivande har inte fått se klänningen och slöjan som jag köpt. Tänkte inte visa underkläderna heller, men han fick se dom i lådan. Han var så nyfiken och jag ville visa, men inte när dom var på mig. Det får han allt vänta med. Han kommer säkert glömma hur dom ser ut tills vi gifter oss ändå. ;)

• Sibbis

Oooo Yanetta var har du köpt dem ifrån? Låter ju super att de passade så bra!

• Nilsa in love

Själv så har jag inte gjort några större freamsteg de senaste veckorna. Men på lördags ska jag ta slutmåtten på klänningen så innan dess måste jag ha skaffat mig skorna. Ska springa benen av mig i Malmö tills jag blir nöjd.

Dessutom har jag slarvat bort menyförslagen från restaurangen men har i och för sig tagit mig samman och bett om nya.

Trögt, trögt, Nilsa....

• järvedsullis

Nu har folk börjat höra av sig! Vad roligt det är när ens släkt och vänner blir så glada över ens bröllop. Visserligen vistte redan ganska många om det, men är åndå så glada nu när vi äntligen fått iväg våra inbjudningar och dom börjar o.s.a.

Har bokat tid för ansiktsbehandlign och manikyr, bokat tiden för provsminkningen...

Det känns som om jag tar allt i så konstig ordning... måste få undan lite småsaker som ska göras innan värsta betygsruschen kör igång.

• BlivandeFruJohansson

Skorna är vita, väldigt glansiga. Hela fram och

• BlivandeFruJohansson

Sonen va lite snabb på knappen

bak, inga spännen på.. En lite bredare klack på ca 2-3 cm. Så har nu på morgonen hunnit testa dom lite. Ska försöka gå i dom lite varje dag så ja inte får skoskav. Sonen har me haft sina på sig idag

Ska ner på stan idag me och leta underkläder. Har den andra systern me idag. Nu är de bara 2 st kvar som ska OSA, resten kommer Så de e jättekul!

Yanetta: Kul att du har hittat en behå i din storlek som du gillar! Ja hade förut 80DD så vet hur de är när man ska ha en behå Och inte finns de många fina söta heller..

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2