• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Yanetta

www.figleaves.com/uk/product.asp&mci=&size=&colour=ivory&image=r388441-p438832-front

Det blev denna bh, med trosa, strumpebandshållare och bandet till benet. :)

Jag hoppas jag får mina skor idag. Låter som att många har full koll på läget, visst är det skönt? Jag är inte så jätte stressad faktiskt, känns som att jag har allt viktigt klart, resten är detaljer.

• Sibbis

Blivande: det låter som det är precis såna skor jag letar efter *s* var hittade du dem? Tycker det är så himla svårt att hitta skor med låg klack...

Yanetta: jättefin! hela setet är ursött! Din nyblivne make kommer bli väldigt nöjd, kan jag tänka mig *s*

• Yanetta

Jag som tänkte rekommendera have2have.se för att köpa skor, men idag fick jag mina som jag beställde. Snabbt kom dom, beställde på ons förra veckan, men jag fick FEL par skor! Inte alls de jag beställde, och dessutom var de alldeles för stora. Så nu måste jag skicka tillbaka dom o se om jag törs beställa ett annat par, annars får väl jag oxå finkamma stans skoaffärer i letandet efter nya skor. Dessa som jag fick hade 6cm klack vilket inte var så högt ändå när man hade på sig dom, så jag tror jag satsar på nåt liknande nu när jag gör nytt försök.

Blivande, du får gärna skriva vars du hittat dina skor, vi är nu två som är nyfikna! :)

• Yanetta

Sibbis, tack så mkt! Ja de är verkligen super söta mina underkläder. Känns som "jag", min stil verkligen. Och hela bröllopet går i vitt o ljusrosa, så det passar väl bra att jag har lite rosa på underkläderna oxå. :)

• BlivandeFruJohansson

Hittade mina skor på Skopunkten, ta 3 betala för 2 Så sonens skor blev gratis Fanns en hel del att välja på!

• Ella08

Va bra! Det hade jag inte äns tänkt på. :=)

• BlivandeFruJohansson

Tycker de är kanon att man får ett par på köpet! Då kan man passa på att fynda åt hela familjen

• Yanetta

Blivande: Toppen! Då ska jag gå dit o kolla under helgen när man har tid. :)

• Sofia08

Idag har vi varit och beställt kläderna som M2b ska ha på sig på bröllopet!!! Ååh, han var så himla fin!!!

• BlivandeFruJohansson
    Sofia08 skrev 2008-04-05 14:38:59 följande:
    Idag har vi varit och beställt kläderna som M2b ska ha på sig på bröllopet!!! Ååh, han var så himla fin!!!
    Man förstår ju varför man gifter sig me dom
Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2