• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Yanetta

Jag beställde från www.have2have.se. Beställde igår kväll och idag har de skickat dom, så snart är dom här! :)

• Bellanote

yanetta har du ingen bild man kan se??

• BlivandeFruJohansson
    Yanetta skrev 2008-03-27 17:36:54 följande:
    Jag beställde från www.have2have.se. Beställde igår kväll och idag har de skickat dom, så snart är dom här! :)
    De gick fort
  • Yanetta

Det fick bli denna modell: www.have2have.se/Graphics/Products/2275_m.gif

Fanns liknande fast utan blommor som jag egentligen tänkte från början, men de hade inte inne i min storlek av just den modellen nu så det fick bli detta par istället. Hoppas jag får hämta ut dom på måndag! :)

• BlivandeFruJohansson

Dom va jättefina!! Måste kolla snart på skor.. Får aldrig rumpan ur vagnen

• järvedsullis

Här uppe i Övik går det så där med bröllopsplaneringen... har iaf äntligen fått iväg inbjudningarna, så man hoppas ju att det ska ringa lite under veckan.... men det tråkiga är att jag inte är 100 nöjd med inbjudningarna. Vi har fått hjälp av en komppis som är konstnär och jag skulle vilja ha haft med ett finger kring texten.... men det är ju en liten detalj bara, kanske ingen annan märker det...

Jag har iaf hittat skor! Var på stan och sprang över ett par på din sko. Liten klack, i princip ingen alls. En "liten" öppen tå och som ett fint nätmönster. Ska föröska att lägga in lite bilder, men det verkar sitta långt inne. Vi har också fått papperna från skatteverket och det är väl egentligen huvudsaken. Men av någon konstig anledning så tycker jag att det är ganaska lugnt, det är ju mycket tid kvar, men det är väl bara för att man inte har riktigt koll på hur mycket det faktiskt är att fixa med....

Jag känner enn viss oro över spriten, inte konsumtionen utan hur mycket man ska köpa in. Har hört att systembolaget ska ha bra info på deras hemsida, kanske ska kolla lite mer där. Vi jobbar vidare...

• BlivandeFruJohansson

Har läst infon på systemest sida massor av gånger men blir inte klokare för de Har en tråd här på BT där några har skivit hur mycke dom ska handla, m.m.
    I veckan ska ja ner på stan och luncha me en kompis så då ska ja kolla skor. Även underkläder till mej

• Bellanote

yanetta jätte dfina skor, liknar lite mina så där bak på något vis.

jo nu är mina andra par skor sålda de som inte passade till klänningen, beställde ju två par ju.. velig som man är.

• Sofia08

Halloj alla!

Igår var jag med mamma och min syster som ska vara tärna och kollade efter klänning till henne. Vi hittade en jättefin!! Det enda problemet var att den klänningen är vit!! Inte bra alls! Så nu ska vi försöka höra med ngn skräddare om man kan sy upp en liknande, fast grön. Jag passade på att köpa en jättefin handväska och ett strumpeband med en blå rosett på!!

Idag har vi varit i kyrkan, lokalen och hos floristen! Jag förstår inte riktigt hur det här ska gå...jag blev jättepirrig i hela kroppen bara jag gick upp för altargången i kyrkan och när jag stod där framme och såg mig om!!! Hur nervös kommer jag inte vara sen då! Sen var vi i lokalen och jag testade ett av stolsöverdragen som jag ska ha, och det var perfekt!! Det kommer bli jättefint med ett ljusrosa/aprikos organza band runt varje stol.
    Sen var vi hos floristen och fick lite tips och idéer. Tror jag har ett hum om hur jag vill ha buketten nu iaf
    En del gjort idag med andra ord!!

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2