Här uppe i Övik går det så där med bröllopsplaneringen... har iaf äntligen fått iväg inbjudningarna, så man hoppas ju att det ska ringa lite under veckan.... men det tråkiga är att jag inte är 100 nöjd med inbjudningarna. Vi har fått hjälp av en komppis som är konstnär och jag skulle vilja ha haft med ett finger kring texten.... men det är ju en liten detalj bara, kanske ingen annan märker det...
Jag har iaf hittat skor! Var på stan och sprang över ett par på din sko. Liten klack, i princip ingen alls. En "liten" öppen tå och som ett fint nätmönster. Ska föröska att lägga in lite bilder, men det verkar sitta långt inne. Vi har också fått papperna från skatteverket och det är väl egentligen huvudsaken. Men av någon konstig anledning så tycker jag att det är ganaska lugnt, det är ju mycket tid kvar, men det är väl bara för att man inte har riktigt koll på hur mycket det faktiskt är att fixa med....
Jag känner enn viss oro över spriten, inte konsumtionen utan hur mycket man ska köpa in. Har hört att systembolaget ska ha bra info på deras hemsida, kanske ska kolla lite mer där. Vi jobbar vidare...