• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Sofia08

Glömde skriva att jag även köpt blockljus att ha som dekoration på borden. Lite mindre, men jag tror att de kommer bli perfekt. 2-pack på Åhléns för 35kr/st. Fynd!

• BlivandeFruJohansson

Sofia08: Vilka färger handlade du ljuen i? Verkligen ett fynd!

• Sofia08

De är helvita! Jag tänkte att man kan knyta ett sidenband runt dem för att göra dem lite "roligare". Men nu funderar jag på vad man kan ställa dem på.... Kanske IKEA kan ha några glasfat eller liknande??

• Bellanote

Sofia det är skit snyggt med bara ett band om och så kan man fästa dem med såna där små blompärlor på nålar så ser det snyggt ut.

• Sofia08

Blompärlor på nålar??? Vad är det? Var hittar jag sånna?

• Bellanote

ja såna pärlor de har och sätter i buketter. såna jag menar. jag har sett dem i hobby affärer är tp pärlor p ånålor så att säga så man bara sticker in dem i ljusen sen.

• Bellanote

kolla i mitt galleri hur det blir med band om ett block ljus. skit snyggt obs inte jag som gjort det.

• Sofia08

Ja, jättefint!! Precis så jag tänkt. Ska kolla upp det där med pärlor. Tänkte även köpa pärlor som jag kan ha i håret.´Åh, igår fick jag ett roligt samtal!!
    Jag har tidigare vid flera tillfällen suttit hårmodell för Wella. Och igår ringde de mig igen och ville att jag skulle komma till dem, men jag förklarade att jag håller på att spara ut mitt hår eftersom jag ska gifta mig. Då frågade hon mig om jag ville sitta modell för en sminkkurs i brud-make-up!!! Perfekt!!! Jätteroligt ska det bli!! Kanske man får lite inspiration hur man själv vill se ut!

• Bellanote

sofia timingen kan ju inte va mer rätt om man säger så..

blivande jätte fina.

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2