• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • BlivandeFruJohansson

Vi har oxå OSA till den 30 April.

• Ella08

Om ni gör eller trycker inbjudan nu? Inväntar ni med att göra/trycka vigsel program osv då?
    Känns som jag/vi inte har koll på det ännu!!

Trevlig helg!!!

• Bellanote

inbjudan har jag gjort själv och de andra programmen och häftena ska vi göra själva med. vi har ju budget variant på vårat bröllop men vet i tjyven om det blir så mycket billigare i längden..

måste köpa ny färg patron till skirvaren suck och de kostar ju multum.

• jennyshimmer

Vi har också valt att gifta oss den 28/6. Längtar!:)

• BlivandeFruJohansson

Vi har gjort våra inbjudningar själva och ska gära häftena själva me. Kommer bli billigare att göra de + att de är roligt me Men har lite

• BlivandeFruJohansson

datorn är helt knäpp, skickade det sista utan att ja tryckt på knappen Fortsätter.. Har lite svårt att få bilderna på plats i festhäftet När ja lägger in en bild så flyttas allt annat Använder word, nån som har några tips??

• Sofia08

Hej tjejer! Hur går det för er? Höll på att bli tokig igår kväll då det var helt omöjligt att komma in på sidan!!! Har verkligen panik över inbjudningarna! Jag som började i sån god tid. Måste göra klart dem i helgen!!!!! Har tenta på fredag så jag måste förbjuda mig själv att bröllopspyssla!!

Välkomna alla nya förresten! Vad kul, vi är många nu.

• Sibbis

Oj. Alla är så flitiga o skickar ut inbjudningarna så tidigt *s* Det kan man nog inte säga om oss, vi har visserligen formulerat text osv, men än så länge har vi inte ens bestämt vilka kort vi ska ha. Tänkte från början skicka ut till alla hjärtans, men det verkar ju inte bli så *s*

meeeen, det är fortfarande ganska långt kvar, så vi hinner :D jag har kommit in i nåt konstigt bröllopslugn, det är första gången jag känner så. kanske för att punkten jag fasade mest över, klänningen, är avklarad :D

• marjoh

vi har fått ut inbjudningarna och börjat höra av folk som blir glada från alla möjliga håll det är roligt

I morgon ska jag ut och kolla klänning det ser jag fram emot

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2