• Sofia08

28 Juni 2008 del 2

Hej alla 28 Juni-brudar!
    Vår tråd " 28 Juni 2008" borde stängas idag, så vi fortsätter här istället...
    Egentligen är ju faktiskt det här "del 3", men eftersom den förra inte hette "del 2" så får den här göra det istället Vill ju inte förvirra er i onödan!

Tjing!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-17 17:39
    Vi har gjort klart vår sida:

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

Kika gärna in!!

• Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2
  • Sofia08

Mmmmm guuu så gott det var!!!! Vi har bestämt smak. Det blir mjölkchokladmousse med limefyllning och tunn kokosbotten. Hur god som helst!! Den var så fräch i smaken.
    Men vi har inte gjort beställningen än eftersom vi inte riktigt kunde bestämma oss hur de ska se ut. Vi ska ha bakelser.

Vad tror ni? Antingen har man vita små bakelser och då är det marsipan eller nåt slags socker överdrag, eller så har man choklad överdrag... Jag tycker det lät som det skulle bli så sött med marsipan eller sockerlager. Men samtidigt så tycker jag nog att det skulle vara finare att ha vita bakelser. Kanske med rosa sidenband runt. De kunde även göra marsipanrosor på varje bakelse. Är dock rädd för att det blir lite för mycket... Varför kan inga beslut vara enkla????

• Mickesbrud

Vad gott det lät Sofia08!

Jag har idag beställt min klänning. Det känns som en lättnad för jag tror jag har provat 50 klänningar innan den. Har bild i galleriet.

• Gieken

Sofia08: Mmmm, lät gott!!!

Har lagt in några bilder på min klänning nu.. Liknar faktiskt Mickesbrud's klänning!

• BlivandeFruJohansson

Skulle ja få välja skulle ja haft chokladöverdrag. ÄLSKAR CHOKLAD!

• Sofia08

Jag älskar ju också choklad. Det var mest att vi har vitt och rosa som tema och då tyckte jag att det kunde vara fint med vitt överdrag....Åh, varför ska det vara så svårt???

• Bellanote

sofia men vit choklad som överdrag då?

• Bellanote

jätte fina klänningar tjejer. ska se om jag kan kommaihåg att ta med korsetten i helgen och ta kort på min klänning hur det ser ut med den..

• Sofia08

Fast jag är inte så förtjust i vit choklad och det är så sött...Hm, har en del att fundera på. Svårt när man inte har någon bild på hur det skulle kunna se ut. Har letat på nätet men inte hittat nåt som jag tycker passar..
    Man kan ju lägga äkta rosor på bakelserna, men då måste man bekosta dem själv och jag tycker det verkar lite meckigt.. Annars kunde de göra marsipanrosor..men jag vet inte. Världens veligaste människa. Är så stolt att vi valde smak!!

• BlivandeFruJohansson

Vi ska iallafall ha jordgubbssmak, sen vet ja inte mer De sambon som har valt.

• Bellanote

vi ska ha ljus choklad mousse, vaniljvisp med hallon i.. mums..alltså i våran tårta då

Svar på tråden 28 Juni 2008 del 2