• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • ohlala

Tally: Va!!!!! Fick de hjälp med att betala sina bröllop?? Hur då??

• tally

Ohlala, japp de fick pengar som "tack för medverkan".

• ohlala

tally: Hur mycket fick de då? som "tack för sin medverkan"...gud vad konstigt...

• ohlala

sofia08: Jag håller med dig helt och fullt - tänk om det var en själv som var med där och alla satt/skrev och granskade!!- Dock skulle jag aldrig välja att vara med i en sådan lågbudget produktion med så dålig planering, utan klara mål eller ngn mening, ingen form av marknadsundersökning gjord och konstiga teman!

• grabbarna

fast ställer man upp i tv får man faktiskt stå ut med att folk snackar tycker jag

• Fredrik och Sabine

Ikväll är det dags för ett gott skratt igen - om man orkar sig igenom plågan...

• grabbarna

Fredrik och Sabine skrev 2008-01-30 17:49:20 följande:

Ikväll är det dags för ett gott skratt igen - om man orkar sig igenom plågan...
    nu är det mest att i alla fall jag kollar för att de vad jag kan reta mig på jag förväntar mig inga tips längre
  • Fröken förväntan

Någon som är sugen på tiaran man kunde göra själv?

• kexxet

Den va ju verkligen fantastisk =)
    ...Eller inte..=)

• 080513 2

Den var faktiskt jättesöt. Den passade tjejen som bar den, och paddase till klänningen och buketten. Jag tyckte den var väldigt festlig.

Svar på tråden Bröllopsbonanza