• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Ingarö08

Jag kan skicka den! inboxa mig din adress så skickar jag!
    Miss Blue skrev 2008-01-31 15:11:16 följande:

Jag har sprungit runt och letat efter Amelia Brud i fyra affärer, ingen har den!!!!Bor i en mindre stad men ändå!?!?!?!?VILL HA!!!
  • Gable

Jag irriterar mig nåt helt fruktansvärt på dom brudarna som är med i programmet. Vart har dom grävt upp dom???? Finns dom i verkligheten?!

• niklasbivandefru

haha undrar samma sak... men ändå sås sitter vi där kl 21.00 varje onsdag o tittat... varför??

• Hofsan

Antagligen för vi alla hoppas på ett mirakel

• bridesilly

Jag tittar nog mest för att det är ett svenskt program och att man kan få tips om lite bröllopsgrejer i sverige Men så vidare superbäst är inte programmet.

• Isifer

Jag vet varför man tittar! För att det är det enda som finns på svensk tv om bröllop. Vad ska man göra, man måste ju åt allt som finns.

• lillaj

Jag tycker nog fortfarande inte att det är så där superkasst som alla andra verkar tycka men visst får man sig ett gott skratt då och då, går icke att förneka

Tiaran är då inget jag skulle vilja ha, kanske som någon skrev innan det passar att göra till en liten tjej

• Besservvisser

Jag tyckte att tiaran var helfestlig! Den såg söt ut på kvinnan och passade hennes klänning, och dessutom sade hon flera gånger att man kunde faktiskt välja andra pärlor/design/storlek, och att hon skulle bara visa hur man gör....... ifall ni var för upptagna att klanka ner henne för att lyssna.

Tårtinslaget var fantastiskt! Sådana konstverk... man kan knappt tro att det är ätbart, så vackra de var!

• grabbarna

nej då jag lyssande på vad hon sa om andra pärlor men nog hade det varit en bra ide om dom visat ngr andra avrianter hon gjort också

tårtorna var otroligt vacka nästan synd att skära i en sådan

• Miss Blue

*ler*
    Jättesnällt, men jag ska kolla i en större ica kvantum butik idag, de brukar få såna tidningar..
    Jobbar du på ett tryckeri?

Ingarö08 skrev 2008-01-31 15:54:56 följande:
    Jag kan skicka den! inboxa mig din adress så skickar jag! Miss Blue skrev 2008-01-31 15:11:16 följande:
Svar på tråden Bröllopsbonanza