• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Lajsan
    bridesilly skrev 2008-02-13 14:39:53 följande:
    Ja har meddelat min toastmadame att hon kan titta på det
    ha våra toastmastrar fick precis ett sms
  • bridesilly

Även fast inte programmet är i toppklass så ska det bli trevligt med lite bröllopstv ikväll

• grabbarna

tittar just nu på när stylisten gör änglavingar alltså seriöst???? först ett horribelt diadem och nu detta??

och babsans toastmasters tips ehh va? vilka tips att leka babsan??

• DetOrdnarSig

Hihi, jag har absolut noll förväntning på programmet nu så jag tycker att det är ganska trevligt. Det är kul att se hur andra gör även om det inte precis ger några idéer för vårt bröllop.

• bridesilly

jag tycker babsan hade lite bra tips iaf...man ska ge brudparet huvuduppmärksamheten och att ha lite humor på lager är viktigt

• bridesilly

men allvarligt änglavingar? kan dom inte göra något som alla har nytta av istället? å återigen dessa fjompiga bollar och sådant ahahah

• grabbarna

ja nu vet man ju på vilken nivå programmet ligger så jag förväntar mig inget större inspiration och då blir det roligare att titta på men seriöst änglavingar!! av filt med fleeceblommor dessutom *gosch*

• GME76   080802

Vilken sida skulle man gå in på för att se programmet igen?
    Nån som minns?

Svar på tråden Bröllopsbonanza